Ik heb een abonement vam 137 euro pet maand.ik zie dat ik elke maand meer en meer betaald..wat is de rede hiervan??
Naast abonnementskosten kunnen ook andere kosten in rekening worden gebracht. Bijvoorbeeld reiskosten die buiten uw abonnement vallen (NS Flex-abonnementen gelden alleen voor reizen per trein, niet voor reizen met bus, tram en metro) en eventuele correctietarieven.
In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een gespecificeerde factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur bij Betaaloverzicht.
Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen hoe het bedrag is opgebouwd. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook. Mocht er sprake zijn van correctietarieven, dan kan de klantenservice die rechtzetten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.