wanneer is reishistorie weer beschikbaar? | NS Community
beantwoord

wanneer is reishistorie weer beschikbaar?


Ik probeer al 2 dagen mijn reishistorie in te zien om te declareren, maar zonder succes. Wanneer wordt dit probleem opgelost?! 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 1 June 2022, 14:53

Bekijk origineel

19 reacties

Goedemiddag svanveen en welkom op de NS Community! 

Helaas is er op dit moment nog steeds een storing, waardoor dit helaas niet mogelijk is. Mocht je met spoed je reizen willen inzien, dan kan je ook een account aanmaken op www.ov-chipkaart.nl. Is het zo duidelijk voor je?

Hi Sanne, dank voor je antwoord. Ik heb nu ook maar een account aangemaakt op ov-chipkaart.nl maar daar moet ik nu ook weer een aantal dagen wachten op een koppelcode die per post wordt verstuurd. Ik hoop dat de storing bij jullie snel wordt opgelost.

Badge +3

Koppelcode van OV-chipkaart per post? Wat een onzin, dat kan ook gewoon per e-mail.

Reputatie 3

Koppelcode van OV-chipkaart per post? 

Dat is als je probeert om je OV-chipkaart te koppelen aan een e-mailadres dat verschillend is van het e-mailadres dat opgegeven is bij het aanvragen van de kaart. Anders kan het normaal gesproken ook zonder koppelcode (per post).

Dit is tenminste zo bij kaarten die direct bij Translink/OV-chipkaart zijn aangevraagd. Of dit hetzelfde werkt bij kaarten die via NS zijn aangevraagd weet ik niet.

Badge +3

Dat is als je probeert om je OV-chipkaart te koppelen aan een e-mailadres dat verschillend is van het e-mailadres dat opgegeven is bij het aanvragen van de kaart. Anders kan het ook zonder koppelcode per post.

Dit is tenminste zo bij kaarten die direct bij Translink/OV-chipkaart zijn aangevraagd. Of dit hetzelfde werkt bij kaarten die via NS zijn aangevraagd weet ik niet.

Valt iets voor te zeggen, maar bij NS kan je elke kaart koppelen aan een Mijn NS account. Je kunt er dan alleen verder weinig mee (behalve Reishistorie inzien) omdat je geen contracthouder bent.

Maar om die Reishistorie ging het juist!

Goedemiddag,

Helaas is de reishistorie nog steeds niet in te zien...Komt dit nog steeds door eerder genoemde storing?

Ik heb een account op OV chipkaart.nl, maar daar kan ik bij mijn reishistorie niet de prijs per rit zien, omdat ik door mijn flex abonnement bij NS op rekening rijs. Ik heb de reishistorie van NS dus nodig voor de losse prijzen per rit om mijn reiskosten bij mijn werkgever te kunnen declareren.

ls er al zicht op wanneer de reishistorie weer te zien is?

 

 

Welkom AnoukWillemijn. Ik heb direct even voor je gebeld met de betreffende afdeling. Ze zijn er nog steeds hard mee bezig. En ja, ik vind dat zelf ook best lang duren. Mijn excuus!

Weet iemand of dit ondertussen al is opgelost? Ik heb een overzicht nodig van mijn OV-fietsen die ik heb gehuurd en dat gaat helaas niet via ov-chipkaart.nl

 

Reputatie 6
Badge +2

Helaas is het nog niet opgelost, Jasmijn92399494. Er wordt nog druk aan gewerkt.

Bedankt @Lorena NS , weet je wanneer er wordt verwacht dat het is opgelost? Ik heb namelijk een deadline voor het indienen van de declaratie. 

Reputatie 6
Badge +2

Helaas niet. Soms werkt het weer en daarna lijkt de storing er weer te zijn. Mocht je de tijd hebben, dan raad ik je aan om vanavond (of vaker op een dag) het nog even te checken.

Het heeft bij mij de afgelopen dagen gewerkt maar sinds vandaag is er weer geen info beschikbaar.

Goedemorgen,

is er mogelijk weer een storing? Ik kan mijn reishistorie niet inzien. 
 

groet Jan 

Reputatie 6
Badge +2

Goedemorgen JEL111111 en welkom bij de NS Community! 
Op dit moment zou er geen storing meer moeten zijn. Ik heb het ook even gecheckt, maar ik kan mijn reishistorie wel inzien. Mocht je NS Flex hebben, dan kan het een aantal dagen duren voordat je alle reizen ziet. En mocht je bijvoorbeeld nog een oude OV-chipkaart in het account hebben staan, kan deze soms ook voor de blokkade zorgen in je reisgegevens. Verwijder dan even die oude OV-chipkaart. Is het geen van deze problemen, dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze jouw Mijn NS-account kunnen nakijken.

Sinds kort zie ik de helft van mijn transacties

Ik zie OF de heenreis OF de terugreis

Meerdere keren gebeld hierover, zonder resultaat

Reputatie 6
Badge +2

Hoi KPR en welkom bij de NS Community!

Maak je gebruik van een NS Flex abonnement? Hierbij kan het even duren voordat alle reizen goed verwerkt staan in jouw reishistorie. Als deze reizen alsnog niet bijgewerkt worden, zou je een print screen van de pagina kunnen sturen naar onze klantenservice via de chat, Twitter of Facebook zodat onze IT-afdeling hier naar kan kijken.

Goedemorgen,

 

Ik heb deze week en vorige week al een aantal keer geprobeerd om mijn reishistorie op te vragen. Ik zou namelijk graag mijn reiskosten van augustus bij mijn werk willen declareren. Momenteel kan ik alleen mijn reishistorie tot half juli inzien. Wanneer komt de rest weer zichtbaar?

Staat er toevallig nog een oude verlopen OV-chipkaart gekoppeld aan jouw account?

Goedendag,

 

Ik kan sinds 11 september mijn reishistorie niet zien. Er is wel een oude gekoppeld zie ik nu, maar die kan ik niet verwijderen. Side note: Heb hier eerder nog geen last van gehad en toen was de oude kaart ook al gekoppeld. 

Ik hoor graag wat de oorzaak kan zijn. 

Reageer