Skip to main content

Ik probeer samen met iemand te reizen en gebruik te maken van meereis korting via zijn abonnement. Hij heeft de link met de samenreiscode naar mij gestuurd. Elke keer komt de melding tevoorschijn: Helaas er is iets fout gegaan. Ik heb het geprobeerd met google chrome, met microsoft edge met internet explorer met mijn smartphone en met een incognito scherm op mijn google chrome. Ik heb 2 keer een nieuwe link/meereiscode geprobeerd. Ook heb ik al mijn cookies verwijderd heb ik in de browser instellingen pop ups toegestaan en heb ik geen ad blocker of iets dergelijks. toch blijft dit probleem zich voordoen. Ik wil dus online een trein kaartje enkele reis kopen voor vrijdag 20 september.

Kan iemand mij helpen ?

Soms komt de melding meteen tevoorschijn soms komt de melding als ik door zou moeten gaan naar het volgende scherm ik denk het betaalscherm.

Goedemiddag ferran7 en welkom op de NS Community!

Momenteel is er helaas een verstoring met betrekking tot het bestellen van sommige e-tickets. Ik moet je helaas adviseren om even af te wachten en het later opnieuw te proberen. Mijn excuses voor het ongemak.

Vervelend dat er storing is maar gelukkig heb je nog een paar dagen. Daarbij kun je een e-ticket beter niet dagen van te voren kopen, omdat na betaling wijzigen of restitutie niet mogelijk is. Mocht er vrijdag nog een storing zijn neem dan via de andere klantenservice kanalen contact op om te kijken hoe je toch nog gebruik kunt maken van de korting.

Reageer