Hallo. Ik ben net begonnen met een nieuw weekend gratis abonnement. hoewel ik tijdens de daluren voor de 40% kortingsoptie koos, werd dit niet weerspiegeld in de prijs. Het totale bedrag was 31,60. Hoe kan ik de korting in de daluren activeren? Er moest nog € 3,10 worden doorgerekend.
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen de optie alsnog toevoegen als dat bij de bestelling is misgegaan.
Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
hello, I canceled my weekend free abonment for October, but I think my abonment was terminated also for September as well. I want to continue using my weekend free abonment in september. I would appreciate it if you could help me how to fix this situation.
When you cancel a Flex WeekendVrij it is rightaway. You need a new subscription.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.