Hallo ik heb een weekendvrij abonnement gekocht maar er stond niet bij dat je deze eerst bij een betaalautomaat dient te activeren reed vanuit Kerkrade naar Eindhoven daar een restaurant bezocht wilde de terugreis aanvaarde trachtte in te checken diende op te waarderen onvoldoende saldo.
Ik schrok me zowat kapot snel naar een servicestation gegaan daar kreeg ik te horen dat het weekendvrij abonnement eerst geactiveert diende te worden ze zei via klantenservice kan ik een verzoek doen de reis naar Eindhoven terug geboekt te krijgen hoen kan ik dit waar aavragen>
Groet Gio
Bladzijde 1 / 1
Bij de klantenservice.
Hey Nederlandtopvideo. Welkom bij de NS Community.
Vareo geeft het al goed aan, je dient hiervoor contact op te nemen met de klantenservice!
Zie ook https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug.html (vergeten abonnement, en dan anonieme chipkaart kiezen en het nummer van je persoonlijke kaart invullen).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.