Wie reist er nu ook minder met de nieuwe dalurenkaart? (los van de Covid 19 beperkingen) | NS Community

Wie reist er nu ook minder met de nieuwe dalurenkaart? (los van de Covid 19 beperkingen)

  • 30 November 2021
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Heb al decennia een NS voordeelurenkaart en ik maakte daar altijd goed gebruik van. Nu met de nieuwe beperkingen sinds januari 2021 maak ik nauwelijks meer gebruik van de dalurenkaart. Ik ervaar het als een grote beperking dat je op werkdagen tot 16:00 met korting kan reizen. Ik vind dit reuze jammer en ik heb het vermoeden dat ik niet de enige ben. Als je een dure terugreis hebt dan ga je ook niet echt makkelijk op pad.

Mijn vraag is: Wie maakte in 2021 ook aanmerkelijk minder gebruik van de voordeelurenkaart omdat je op werkdagen voor 16:00 de trein moet verlaten?

En deze vraag heeft geen relatie met de Covid reisbeperkingen, het gaat mij echt om heel 2021.

 


4 reacties

Badge +3

U hoeft niet voor 16.00 uur de trein te verlaten. Het kortingspercentage wordt bepaald op basis van het tijdstip van inchecken, niet het tijdstip van reizen. Inchecken in de daluren betekent dus dat u met korting reist, ook als het grootste deel of zelfs de hele rit in de spitsuren plaatsvindt.

Mijn vraag is: Wie maakte in 2021 ook aanmerkelijk minder gebruik van de voordeelurenkaart omdat je op werkdagen voor 16:00 de trein moet verlaten?

Sorry, maar U verspreidt nepnieuws. 

Reputatie 7
Badge +4

Mijn vraag is: Wie maakte in 2021 ook aanmerkelijk minder gebruik van de voordeelurenkaart omdat je op werkdagen voor 16:00 de trein moet verlaten?

 

Niemand.

Ik denk dat u in de war bent met de voorwaarden voor de meeste e-tickets.

Oke het is me duidelijk. De verwarring komt door de regels voor fietsers.

Hoe kan ik mijn topic verwijderen of als opgelost markeren?

Alvast bedankt voor de oplossing :grinning: .

Reageer