Ik heb een daluren abonnement, per nov is deze opnieuw ingegaan.
Kan geen reisproduct laden.
Ik heb een daluren abonnement, per nov is deze opnieuw ingegaan.
Kan geen reisproduct laden.
Welkom bij de NS Community!
NS abonnementen zijn doorlopend, dus bij een (jaarlijkse) verlenging hoef je geen bestelling op te halen.
Als je NS Flex hebt staat dat op je kaart als Reizen op Rekening Trein en Bus Tram Metro. Als je dat tijdelijk op Basis gezet had maar per november weer op Dal Voordeel of Dal Vrij hoef je ook niets te doen.
Het getoonde product doet verder niets, dat staat op vrijwel alle kaarten en wordt er nog steeds bij gezet als je saldo laadt bij een kaartautomaat. Het was heel vroeger nodig om je kaart te activeren voor reizen met NS, en moest dan aangeven of je standaard 1e of 2e klasse wilde reizen.
Er zou dus naast het getoonde product ook een NS abonnement op je kaart moeten staan.
Dit is niet iets wat wij hier voor je kunnen inzien gizmozo. Ik raad je aan om onze klantenservice te contacteren om dit na te laten kijken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.