beantwoord

wijziging abonnementsprijs

  • 25 September 2023
  • 7 reacties
  • 195 Bekeken

Ik heb bericht gekregen dat de abonnementsprijs van mijn OV kaart met meer dan 100% wordt verhoogd. Dat kan toch niet waar zijn?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 26 September 2023, 21:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het bedrag van €61,20 was het tarief van 2022. Voor 2023 ingaand 1 januari is het tarief voor Dal Voordeel €67,20. Bij verlenging gedurende het jaar geldt het bedrag van €67,20. Als er in de mail echt €134,40 staat is dat het dubbele bedrag en ongetwijfeld een foutje van NS. 

Reputatie 7
Badge +3

Prijzen worden jaarlijks vastgesteld en gelden vanaf 1 januari bij afsluiten of verlenging. Voor dal voordeel is geen tarief van €134,20 vastgesteld.

Ik heb ook zo'n mail gekregen:
 

Momenteel betaalt u voor uw abonnement € 61,20 per jaar. Voor het komende abonnementsjaar (van 29 oktober 2023 tot en met 28 oktober 2024) geldt het volgende tarief en betaalwijze: Gaat om een Dl voordeelkaart. Nieuwe bedrag wordt 134,40!
 
Reputatie 7
Badge +3

Na 3 maanden dal voordeel voor de actieprijs van €2,50 per maand wordt de normale prijs van €5,60 per maand in rekening gebracht?

Hallo travellady en welkom bij de NS Community,

 

Er is geen abonnement die met 100% wordt verhoogd. Ik heb het vermoeden dat je een korting had en deze komt te vervallen, zoals Momo al aangaf. Kan dit kloppen?

Reputatie 7
Badge +3

Ik vraag me ook af welk abonnement het betreft. Had u misschien eerder een korting op de normale prijs die nu vervallen is, naast de jaarlijkse verhoging?

Badge +3

Bij mijn weten is er geen abonnement dat zoveel in prijs verhoogd is. Welk abonnement gaat het om en wat staat er precies in het bericht wat u gekregen hebt?

Reageer