Sinds een week heb ik een trajectkaart. Vanmorgen gebruik gemaakt van de trein op mijn traject. Ondertussen kreeg ik een mail waarin mij doodleuk wordt verteld dat er een onrechtmatige reis is gemaakt met mijn trajectkaart en dat er daarom €50,00 extra in rekening gebracht wordt. Geen uitleg of vraag. Hiermee ben ik niet akkoord. Binnen een week al weer helemaal klaar met de ns. Schandalig dat een bedrijf dat met gemeenschapsgeld overeind gehouden wordt zo met haar klanten omgaat. Ik zeg mijn abonnement op en ga wel weer met de auto. Doei
Bladzijde 1 / 1
Ik sta al meer dan een uur in de wacht bij de klantenservice. Geen idee wat jullie prioriteiten zijn maar van service is geen sprake.
Hoi Rob anoniem,
Heb je wel in- en uitgecheckt met je OV-chipkaart? Als je dat niet doet, heb je geen geldig vervoerbewijs en kun je bij controle een correctietarief van € 50 krijgen.
De klanteNService is naast telefonisch ook bereikbaar per chat, Facebook en X.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.