Dag,
ik heb eenmalig een 1e klas upgrade via NS wintercity voor morgen en wil graag reizen met mijn ov chipkaart met Flex altijd voordeel. Kan dat? Of moet ik dan eenmalig een e-ticket kopen?
Dank voor het meedenken!
Valae
Dag,
ik heb eenmalig een 1e klas upgrade via NS wintercity voor morgen en wil graag reizen met mijn ov chipkaart met Flex altijd voordeel. Kan dat? Of moet ik dan eenmalig een e-ticket kopen?
Dank voor het meedenken!
Valae
Dat kan. U checkt gewoon in en uit met de OV-chipkaart waar uw abonnement op staat en laat bij controle ook het e-ticket van de upgrade zien.
Dankjewel voor je snelle en heldere reactie. HIerdoor stap ik morgen met een gerust hart in de trein, dank!
Ik heb ook een upgrade 1e klas gekocht via de wintercity-active, maar voor een dag dat ik voor mijn werk met een businesskaart reis. Ik zie nu dat die combination is uitgesloten. Kan ik de datum nog wijzigen naar het weekend wanneer ik met mijn flex-abonnement reis?
Ik heb ook een upgrade 1e klas gekocht via de wintercity-active, maar voor een dag dat ik voor mijn werk met een businesskaart reis. Ik zie nu dat die combination is uitgesloten. Kan ik de datum nog wijzigen naar het weekend wanneer ik met mijn flex-abonnement reis?
Volgens de voorwaarden kunnen e-tickets na betaling niet meer gewijzigd worden en er wordt geen restitutie gegeven.
Ik heb ook een upgrade 1e klas gekocht via de wintercity-active, maar voor een dag dat ik voor mijn werk met een businesskaart reis. Ik zie nu dat die combination is uitgesloten. Kan ik de datum nog wijzigen naar het weekend wanneer ik met mijn flex-abonnement reis?
Dit zijn de voorwaarden die bij de upgrade staan vermeld (in ieder geval in de mail):
Waar heb jij vandaan dat ze niet geldig zijn bij gebruik van een business card?
Goed geüpdatet die voorwaarden, Connexxion rijdt ook pas een jaar niet meer op de Valleilijn en die hele naam bestaat niet meer. (En Keolis rijdt nergens treinen onder eigen naam).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.