beantwoord

1ste klas kaartje ns winteractie voor 1 euro

  • 10 January 2024
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Ik heb voor mij en iemand anders met wie ik op de 11de a.s. naar Rotterdam zou reizen een upgrade 1ste klas op naam voor een euro gekocht. We hebben beiden een 65+ flex abonnement. Zij kan onverwachts die dag niet. Kan ik dan iemand anders ook met een 65+ flex abonnemment op dat upgradekaartje 1ste klas meenemen? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 10 January 2024, 07:36

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Nee, dat mag niet. De naam op het ticket moet overeenkomen met de naam van de reiziger. Anders zou er één ticket besteld kunnen worden, dat vele keren worden afgedrukt en door verschillende mensen worden gebruikt.

Ik heb nog een kortingscode over, die zal ik u in een privébericht sturen, zodat u een nieuw ticket op de juiste naam kunt kopen.

Nee, dat mag niet. De naam op het ticket moet overeenkomen met de naam van de reiziger. Anders zou er één ticket besteld kunnen worden, dat vele keren worden afgedrukt en door verschillende mensen worden gebruikt.

Ik heb nog een kortingscode over, die zal ik u in een privébericht sturen, zodat u een nieuw ticket op de juiste naam kunt kopen.

Beste Tochjo,

Top, dat zou heel fijn zijn. Heel veel dank!!! 

Juanna

Reputatie 7
Badge +1

Nee, dat mag niet. De naam op het ticket moet overeenkomen met de naam van de reiziger. Anders zou er één ticket besteld kunnen worden, dat vele keren worden afgedrukt en door verschillende mensen worden gebruikt.

Ik heb nog een kortingscode over, die zal ik u in een privébericht sturen, zodat u een nieuw ticket op de juiste naam kunt kopen.

Beste Tochjo,

Top, dat zou heel fijn zijn. Heel veel dank!!! 

Juanna

Even voor de duidelijkheid. Een privébericht kan je zien doordat in onderstaand vak een 1 bij de letter J komt te staan. Door op die letter te klikken kan je het privébericht openen. (in mijn geval is dit dus de letter H).

 

Badge +3

Ik had de code al gestuurd; u kunt hier klikken om uw privéberichten (op deze community) te lezen.

Reageer