beantwoord

aanmelden NS wintercity

  • 2 December 2023
  • 26 reacties
  • 1221 Bekeken

Reputatie 1

Waarom krijg ik geen antwoord op aanmelding voor NS wintercity.?

icon

Beste antwoord door Melissa NS 4 December 2023, 18:13

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waarom jij geen antwoord krijgt? Omdat het niet goed werkt? Jij bent de zoveelste die problemen met wintercity ondervindt. Met een beetje geluk, is de storing maandag opgelost, met wat pech kun je helemaal niet meedoen.

Kan niet aanmelden

Waar loop je tegenaan?

Reputatie 1

Krijg geen bevestigingsmail van NS

Reputatie 1

De melding dat ik binnen 10 minuten een mail moet ontvangen krijg ik wel, maar de toegezegde mail van NS niet.

Op dit moment zijn wij druk bezig om het probleem te verhelpen. Ik wil je vragen om het nu nogmaals te proberen. Op maandag 4 december kan deze foutmelding nog voorkomen. Vanaf morgen zou niemand er meer last van moeten hebben.

Dag al 10 keer geprobeerd in te loggen voor wintercity krijg steeds een bericht dat het niet geluk is  .Bij mijn vrouw wel.We willen morgen eerste klas reizen wat moet ik doen? Ook bij klantenservice geïnformeerd zij zeiden  opnieuw inloggen. Lukt ook niet

Op dit moment zijn wij druk bezig om het probleem te verhelpen. Ik wil je vragen om het nu nogmaals te proberen. Op maandag 4 december kan deze foutmelding nog voorkomen. Vanaf morgen zou niemand er meer last van moeten hebben.

Bij mij lukt het ook vandaag niet ook niet op advies klantenservice om opnieuw aan te melden. Morgen wil ik eersteklas reizen.Bij mijn vrouw lukt het wel. Wat moet ik doen ook gewoon eerste klas reizen want ik heb een ov abonnement 

Helaas kunnen we hier geen oplossing voor je aandragen. We werken hard aan een oplossing. In dit geval kan je wederom het beste contact opnemen met onze klantenservice met de vraag of mijn collega's wellicht iets voor je kunnen betekenen betreffende de gratis upgrade.

Ik krijg geen antwoord op mijn aanmelding bij de wintercity, ik heb me al meerdere keren aangemeld.

erg jammer want het is al begonnen en zo heb ik al veel gemist.

Reputatie 6
Badge +2

Hey AlieHooijer en welkom bij de NS Community! 

Dit probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn, maar helaas zijn er nog steeds reizigers die zich niet kunnen aanmelden. Hier wordt nog aan gewerkt. Wanneer het later wel gelukt is met aanmelden/inloggen, kun je alsnog de gemiste cadeautjes openen.

Jammer, krijg bij aanmelden nog altijd geen e-mail…

Ik kan nog steeds niet aanmelden. De knop is onbereikbaar en het scherm niet op te schuiven... Grrr. Ook niet als ik het scherm kantel. 

Heb je al geprobeerd om via de laptop of computer aan te melden? Erg vervelend dat het jou niet lukt via jouw mobiel. Wellicht kan een andere browser ook helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al geprobeerd om via de laptop of computer aan te melden? Erg vervelend dat het jou niet lukt via jouw mobiel. Wellicht kan een andere browser ook helpen.

Misschien gewoon aangeven dat als het nu niet lukt het helemaal niet lukt? Levert iets minder frustratie op dat elke dag blijven proberen.

diverse malen geprobeerd aan te melden voor ns wintercity. Gisteren en vandaag. Maar ook ik krijg geen bevestigingsmail

Badge +3

@jrsd had je vorig jaar ook meegedaan? Dan zou je op 27 november een mailtje gekregen moeten hebben… 

Dank voor het meedenken Robert.Wel meegedaan vorig jaar maar geen mailontvangen, ook niet op 27 november

Heeft iemand anders ook te horen gekregen Mijn NS account op te moeten heffen, dan opnieuw aan te maken en dan 3 dagen later wel in te kunnen loggen? Ik heb al zo veel foute antwoorden gekregen dat ik niet de gok wil nemen dit te doen zonder zeker te weten dat het gaat werken. Vorig jaar kon het vanuit klantenservice met aparte mail gefixt worden, maar heeft toen ook heel lang geduurd voordat iemand werkende fix had

Reputatie 7
Badge +3

Heeft iemand anders ook te horen gekregen Mijn NS account op te moeten heffen, dan opnieuw aan te maken en dan 3 dagen later wel in te kunnen loggen? Ik heb al zo veel foute antwoorden gekregen dat ik niet de gok wil nemen dit te doen zonder zeker te weten dat het gaat werken. Vorig jaar kon het vanuit klantenservice met aparte mail gefixt worden, maar heeft toen ook heel lang geduurd voordat iemand werkende fix had

Vergeet het maar, je komt er niet in. Vorig jaar 31 dagen allerlei tips opgevolgd, maar niets werkte. Andere browser, emailadres wijzigen in mijnNS etc. Medewerkers spraken ook elkaar tegen. Op klachten wordt ook niet adequaat gereageerd. 

Overigens is NS in gebruikersnaam niet toegestaan.

Vorig jaar is het uiteindelijk wel gefixt (na dagelijks contact), maar hoefde ik niet mijn ns op te zeggen. 

Gebruikersnaam kan ik nu toch niet meer aanpassen? Alles wat ik bedacht kon niet en deze lukte wel, bedacht toen ik geen inspiratie meer had....

Inloggen op wintercity lukt nog steeds niet (mijn partner wel en krijgt wel de aanbiedingen).

Reputatie 7
Badge +3

Inloggen op wintercity lukt nog steeds niet (mijn partner wel en krijgt wel de aanbiedingen).

Zelfde email adres?

Zou ook zo maar kunnen dat er maar 1 per huisadres mee kan doen.

Wel een abonnement, bijna 30 dagen proberen om een bevestigingsmail te krijgen voor wintercity,4x met klantenservice gechat, nog vaker chat Facebook. Officiële klacht ingediend waar je geen reactie op krijgt,2x nieuw account aangemaakt omdat dat zou helpen . Helemaal niets !!!

En de beloofde kortingscodes die ze per mail zouden sturen komen ook niet ,terwijl alle andere mailings van ns wel binnen komen.  

Zooitje daar !

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb van NS een e-mail met excuses gekregen.

“Na testen, nog eens testen en nóg maar een keertje testen, ging NS Wintercity op 1 december feestelijk van start.

Voor heel veel mensen ging het inloggen, het ontvangen van mails en barcodes goed. Maar tot onze grote schrik ging het tegelijkertijd bij een aantal mensen fout. Bij die onfortuinlijke groep hoorde jij. Het inloggen lukte niet,en we kregen het niet opgelost. Onze excuses daarvoor.”

Ik denk dat meer mensen zo’n mail hebben gekregen of nog krijgen. Er zitten 8 codes bij. 
 

Excuses aanvaard!

Reageer