Waarom krijg ik geen antwoord op aanmelding voor NS wintercity.?
Ik heb van NS een e-mail met excuses gekregen.
“Na testen, nog eens testen en nóg maar een keertje testen, ging NS Wintercity op 1 december feestelijk van start.
Voor heel veel mensen ging het inloggen, het ontvangen van mails en barcodes goed. Maar tot onze grote schrik ging het tegelijkertijd bij een aantal mensen fout. Bij die onfortuinlijke groep hoorde jij. Het inloggen lukte niet,en we kregen het niet opgelost. Onze excuses daarvoor.”
Ik denk dat meer mensen zo’n mail hebben gekregen of nog krijgen. Er zitten 8 codes bij.
Excuses aanvaard!
Dat is fijn dat NS dit zo oplost.
Vorig jaar kon ik niet meedoen. Op mijn vraag om de codes die abonnementhouders kregen die wel mee konden doen, was het dat dat niet kon. N.a.v. klachtenbrief kreeg ik een meereiscode. Daar had ik niets aan, want reis of alleen of met iemand die keuzedagen heeft. Dus mooi dat NS het nu goed opgepakt heeft.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.