Skip to main content

Goedemiddag

In de voorwaarden aanvraag meereisretour staat vermeld:

Elke deelnemer aan de NS Wintercity kan eenmalig een unieke kortingscode verkrijgen waarmee één of meerdere Meereisretours kunnen worden gekocht voor € 8,95.

Met de kortingscode heb ik 1 Meereisretour gekocht maar hoe moet ik de anderen aankopen ? Code is maar eenmaal geldig ?

Met vriendelijke groeten Peter van Kempen 

Blijkbaar moet je als je meerdere meereisretours wilt kopen dit in 1x doen.

Dank voor de info.

Je kunt er per keer/code maar één bestellen, want bij stap 1 kies je het traject en de reisdatum en bij stap 2 vul je de gegevens van de reiziger in. De code verlaagt de prijs van € 33,00 naar € 8,95

Er is nergens een optie om er meerdere te bestellen, maar alsjeblieft NSXT2NI4BM0WK

Zijn de voorwaarden nu opeens aangepast? Eerst stond er in de voorwaarden links onderaan dat je er zoveel kon kopen als je wilde, er zou geen maximum zijn. Dit staat ook in de mail die ik kreeg na het openen van het cadeautje in het Wintercity winkeltje, deze regel staat nu niet meer in de voorwaarden.

Zijn de voorwaarden nu opeens aangepast? Eerst stond er in de voorwaarden links onderaan dat je er zoveel kon kopen als je wilde, er zou geen maximum zijn. Dit staat ook in de mail die ik kreeg na het openen van het cadeautje in het Wintercity winkeltje, deze regel staat nu niet meer in de voorwaarden.

Dat staat inderdaad ook zo in de mail die ik heb gekregen.

@pvkempen zou daarmee dan eigenlijk naar de klachtenservice kunnen gaan en op basis van deze tekst om een code vragen die wél werkt voor meerdere meereisretours. Beloofd is immers beloofd.

Ik heb hetzelfde probleem. En kreeg ook geen hulp vanuit de klantenservice. Erg jammer! Durf te vragen…heeft iemand nog een code die niet gebruikt wordt? 😇

Ik heb hetzelfde probleem. En kreeg ook geen hulp vanuit de klantenservice.

Wat zei die dan? Ze moeten gewoon een oplossing bieden, desnoods een nieuwe code.

Ik heb hetzelfde probleem. En kreeg ook geen hulp vanuit de klantenservice.

Wat zei die dan? Ze moeten gewoon een oplossing bieden, desnoods een nieuwe code.

Dat er een fout was en dat hij het door zou geven. Ik moest het de dag erna nog eens proberen of in een andere browser. Maar dat werkt uiteraard niet heb ik vandaag ondervonden. Verder kwam er er geen oplossing

Ik heb hetzelfde probleem. En kreeg ook geen hulp vanuit de klantenservice. Erg jammer! Durf te vragen…heeft iemand nog een code die niet gebruikt wordt? 😇

Begrijp dat je meerdere codes wilt hebben aangezien je de vraag om codes in meerdere topics hebt gezet?

Zie ook de reactie van ​@mrfreeze in dit topic. NS heeft dus stiekem de voorwaarden aangepast.

Ik begrijp op zich wel waarom de voorwaarden zijn aangepast, meerdere Meereisretours kunnen bestellen met 1 code werkt misbruik in de hand. Toen ik de eerste keer de (toen nog niet aangepaste) voorwaarden las verbaasde ik me er al zeer over dat je met 1 code een onbeperkt aantal Meereisretour kon bestellen. Dit had nooit in de voorwaarden moeten staan en is bij mijn weten ook de eerste keer dat zoiets zou kunnen. Maar ja, het stond er wel in en er stond in die voorwaarden niet dat NS de voorwaarden zou kunnen wijzigen, wat er bij andere acties nog wel eens instond. 

Ik begrijp op zich wel waarom de voorwaarden zijn aangepast, meerdere Meereisretours kunnen bestellen met 1 code werkt misbruik in de hand.

Voorheen kon je de code volgens mij ook niet hergebruiken, dus van misbruik is dan eigenlijk geen sprake. Maar meerdere (tegelijk) kopen lukt nu ook niet meer.

Dus mag het eerste puntje van de voorwaarden ook wel aangepast worden:

• Elke Deelnemer aan NS Wintercity kan eenmalig een unieke kortingscode verkrijgen waarmee één of meerdere Meereisretours kunnen worden gekocht voor €8,95

Ik begrijp op zich wel waarom de voorwaarden zijn aangepast, meerdere Meereisretours kunnen bestellen met 1 code werkt misbruik in de hand.

Voorheen kon je de code volgens mij ook niet hergebruiken, dus van misbruik is dan eigenlijk geen sprake. Maar meerdere (tegelijk) kopen lukt nu ook niet meer.

• Elke Deelnemer aan NS Wintercity kan eenmalig een unieke kortingscode verkrijgen waarmee één of meerdere Meereisretours kunnen worden gekocht voor €8,95

De voorwaarden voor de reizigers die al een code hebben aangevraagd, kunnen niet meer worden gewijzigd.

De voorwaarden voor de reizigers die al een code hebben aangevraagd, kunnen niet meer worden gewijzigd.

Natuurlijk mag dat niet maar NS doet het wel en heeft dus wat dat betreft weer lak aan de klanten. Moet je dus blijkbaar ook weer voor naar de ombudsman of geschillencommissie stappen.

Reageer