beantwoord

actie wintercity lukt niet

  • 2 December 2022
  • 14 reacties
  • 554 Bekeken

hallo ik heb een dal voordeel uren abonnement en keuzedagen abonnement en nu probeer ik gebruik te maken van de wintercity actie maar dit lukt niet.Na inloggen met mijn emailadres krijg ik alleen steeds de melding dat het niet geldt voor zakelijk en Kids vrij

icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 December 2022, 12:41

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Gebruik je het email adres wat je hebt om in te loggen bij MijnNS? Alleen met dat adres kunnen ze zien dat je een abonnement hebt.

Hallo L.kolgen en welkom bij de NS Community,

 

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen ze kijken wat er aan de hand is en je gelijk helpen met de actie.

Het upgraden naar 1ste klas als actie in de na wintersale  is mislukt. De verbinding met de bank werd afgebroken. Ik kan de code niet opnieuw gebruiken. Kan ik een nieuwe code toegestuurd krijgen? 

Dat is mogelijk als je even contact opneemt met onze klantenservice. Hou de code die je hebt gebruikt bij de hand, die moeten we uiteraard wel controleren.

Reputatie 7
Badge +3

Zou ik elke dag de actie codes in mijn privébericht hier kunnen krijgen, nu het NS na 2 jaar nog steeds niet gelukt is om actiemails te sturen naar het mailadres waar wel de NS facturen ontvangen worden? Ik ben al vele acties misgelopen en nu weer de dupe omdat het mailprobleem blijkbaar niet opgelost kan worden.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo L.kolgen en welkom bij de NS Community,

 

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen ze kijken wat er aan de hand is en je gelijk helpen met de actie.

Dit antwoord is niet correct. Klantenservice helpt niet als je problemen hebt met de actie.

 

Hallo L.kolgen en welkom bij de NS Community,

 

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen ze kijken wat er aan de hand is en je gelijk helpen met de actie.

Het is echt verschrikkelijk. Als ik naar de Wintercity website ga en mijn mailadres invul krijg ik de melding ‘Zorg dat je het juiste abonnement hebt’. Eerst via de chat hier contact over opgenomen. Account gereset, werkte niet. Na een dag wachten zou iemand in de chat het gaan uitzoeken. Nu wordt constant de chat afgesloten als ik vraag waar het antwoord blijft. Daarom maar gebeld. De eerste twee gingen ‘wat uitzoeken’ en vervolgens werd er gewoon opgehangen. De derde keer snapte de vrouw totaal niet waar ik het over had en bleef ze hangen in dat ik er ‘geen recht op had’, terwijl ik gewoon een Dal Vrij abonnement heb. Ze wist eigenlijk niet eens wat de Wintercity actie inhield, want volgens haar was het prima dat ik op de pagina ‘Zorg dat je het juiste abonnement hebt.’ uitkom. Dat het gaat om een actie waarin er dagelijks dingen worden aangeboden, dat snapte ze niet. Uiteindelijk heb ik maar opgehangen, want ik kwam niet tot haar doorgedrongen. Waarom er twee keer gewoon opgehangen werd kon ze me ook niet vertellen. Echt belachelijk deze gang van zaken.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo L.kolgen en welkom bij de NS Community,

 

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen ze kijken wat er aan de hand is en je gelijk helpen met de actie.

Het is echt verschrikkelijk. Als ik naar de Wintercity website ga en mijn mailadres invul krijg ik de melding ‘Zorg dat je het juiste abonnement hebt’. Eerst via de chat hier contact over opgenomen. Account gereset, werkte niet. Na een dag wachten zou iemand in de chat het gaan uitzoeken. Nu wordt constant de chat afgesloten als ik vraag waar het antwoord blijft. Daarom maar gebeld. De eerste twee gingen ‘wat uitzoeken’ en vervolgens werd er gewoon opgehangen. De derde keer snapte de vrouw totaal niet waar ik het over had en bleef ze hangen in dat ik er ‘geen recht op had’, terwijl ik gewoon een Dal Vrij abonnement heb. Ze wist eigenlijk niet eens wat de Wintercity actie inhield, want volgens haar was het prima dat ik op de pagina ‘Zorg dat je het juiste abonnement hebt.’ uitkom. Dat het gaat om een actie waarin er dagelijks dingen worden aangeboden, dat snapte ze niet. Uiteindelijk heb ik maar opgehangen, want ik kwam niet tot haar doorgedrongen. Waarom er twee keer gewoon opgehangen werd kon ze me ook niet vertellen. Echt belachelijk deze gang van zaken.

Ik ben al sinds 1 december 22 bezig om proberen mee te doen met de winteractie. Alles gedaan wat voorgesteld werd. Ik krijg melding dat ik mail krijg om te activeren. Daarvan moet ik er nu minstens 10 van hebben. Dus niet. Op advies 5x mailadres veranderd in MijnNS, 5e x oude adres teruggezet. volgende advies was dat ik dat niet had moeten doen en weer moest proberen. Ik heb al mijn gebruikte emailaccounts binnenste buiten gekeerd, alle spam, quarantaine e.d. nagekeken. Providers bekeken of daar iets zat. Ipv via ziggo internet, mobiel internet gebruikt. Nada. Het ergste vind ik nog dat je dan ook geen actie via pb facebook/dm Twitter of via een ander kanaal krijg, terwijl jij als abonnementhouder net zoveel recht hebt op die extraatjes. Geen warme drank. NS laat klanten bij wie het niet lukt gewoon in de kou staan.

Overigens krijg ik al 2 jaar geen actiemails en nadat ik gegevens van mijn partner heb moeten doorgeven hij ook niet meer.

Ook ik kom niet verder dan het moeten kiezen van een abonnement; wel van mijn flexibel basis abonnement nu een flex dal voordeel kunnen maken voor €0,00.

Reputatie 7
Badge +3

Ook ik kom niet verder dan het moeten kiezen van een abonnement; wel van mijn flexibel basis abonnement nu een flex dal voordeel kunnen maken voor €0,00.

Meestal kun je alleen meedoen met een betaald abonnement. Je zou dus nu wel mee kunnen doen.

Krijg je een foutmelding?

Krijg je een foutmelding?

Tegen wie heb je het?

Reputatie 7
Badge +3

Ook ik kom niet verder dan het moeten kiezen van een abonnement; wel van mijn flexibel basis abonnement nu een flex dal voordeel kunnen maken voor €0,00.

Meestal kun je alleen meedoen met een betaald abonnement. Je zou dus nu wel mee kunnen doen.

Ik heb alleen Flex Basis, in eerste instantie kreeg ik ook de melding dat ik niet het juiste abonnement had en het aanbod om 1 maand grtis Flex Dal Voordeel te nemen waarmee ik wel mee zou kunnen doen, later zonder dat maandje abonnement lukte het wel. 

 

Reageer