beantwoord

bijzonder vraag reizen met zanggroep op stations te bezoeken op een dag

  • 25 January 2023
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Beste medewerker,

 

Mijn vraag is de volgende;

We willen met een zangkoor van ongeveer 24 man die Ierse liederen zingt een treinreis maken op een dag door Nederland. En daarbij op een aantal stations de piano's te bezoeken te bespelen en daarbij te 3 of 4 liederen te zingen en dan weer verder. Nu gaat het erom dat we een dag met deze groep met de trein willen reizen.

Wat is de beste optie om dan een kaartje te kopen. Je begrijpt We hebben niet veel geld in kas mogelijk zijn er nog andere opties. We hebben een dergelijke trein tour al eens eerder in het verleden gemaakt en dit was een groot succes zowel voor ons maar ook voor het publiek op de stations. Ontzettend veel leuke reacties. 

P.s. We doen dit kosteloos en vragen geen geld. Vandaar dat mogelijk de NS ons wil sponsoren.

Bijgevoegd een link waarop iets van deze reis. We reisden toen op een Kruidvat treinkaart mogelijk is er weer iets te bedenken??

https://youtu.be/RS8kt7WzXIs

Ik zie met belangstelling uw reactie tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Karel Ledeboer

*gegevens verwijderd door moderator*

 

icon

Beste antwoord door Thom 25 January 2023, 15:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou als ik u was eens naar een groepsticket kijken. Gezien de leeftijd die ik op de film zie, komt u niet in aanmerking voor de jongerendagkaart. Bedenk wel dat het groepsticket goedkoop is, maar u mag zich tijdens de spits niet in de trein bevinden. Makkelijk te omzeilen als u op zaterdag of zondag gaat, dan is er geen spits.U heeft meerdere groepstickets nodig en het is geen dagkaart, maar een enkele reis. En op begin- en eindpunt, en op de tussengelegen stations mag muziek maken in de praktijk. Niet in de trein.

Ik vrees dat NS niet gaat sponsoren. Maar de prijs is laag, met 7 man €7,15 enkele reis. U mag net zoveel groepstickets kopen als u wilt, voor tussen twee en zeven mensen.

 

Neem een lange afstand, plan de route slim omdat er soms varianten in de te volgen route zitten. U hoeft niet de hele afstand in de trein af te leggen.

Reputatie 7
Badge +3

Leuk idee. Tip, vraag aan de betreffende stations vooraf toestemming, niet overal mag in een grote groep muziek gemaakt worden. Het voorkomt dat jullie weggestuurd worden. Stations zijn geen openbaar gebied. 

Voor goedkope treinreizen zie reactie @Thom 

Reputatie 7
Badge

Als je grote plannen hebt, neem dan ook even contact op via: https://www.mediaopstations.nl/ zodat ze er rekening mee kunnen houden.

Badge +3

Als je kriskras door Nederland wilt dan kom je al gauw uit bij een Holland Travel Ticket.

Niet goedkoop (€48) maar geldig vanaf 9:00 (ook in bus/tram/metro). Te koop bij kaartautomaten.

Reageer