blad SPOOR niet ontvangen | NS Community
beantwoord

blad SPOOR niet ontvangen

  • 5 October 2019
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

Goedenavond, wij hebben het blad Spoor niet ontvangen wilt u dit alsnog toesturen?
icon

Beste antwoord door Thom 5 October 2019, 22:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt dit niet via dit forum regelen, maar wel middels Klantenservice. Ze zijn er 24 uur per dag, 7 dagen in de week, dus nu ook.
Hallo Hetty Mulder, welkom op de NS Community.

Jammer dat jullie SPOOR niet hebben gekregen. Zoals Thom aangeeft kan je hierover contact opnemen met onze klantenservice. Ze kunnen je vast de laatste versie nasturen!
Badge +3
Ze blijven soms naar hier verwijzen hoor..

Zie bijvoorbeeld https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour-spoor.html en dan onderaan de pagina.

Heeft u nog vragen?

Kijk dan op de NS Community of neem contact op met NS Klantenservice.

😂Heb hem deze keer (september) ook niet ontvangen, ook al heb ik 2 abonnementen en in Mijn NS staat alles goed qua instellingen, per post én meewerken aan verbeteringen (want daar staat SPOOR ook bij om een of andere reden).

Het blad Spoor al een tijd niet ontvangen wel digitaal maar wil graag het blad

Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega inzien of je instellingen goed staan en je ook gelijk een nieuwe sturen. Via Mijn NS kan je zelf ook inzien of je de instellingen voor het blad wel correct hebt staan.

Reageer