boeken | NS Community
beantwoord

boeken

  • 17 May 2022
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

oedemiddag, ik was 25 febr. Jarig en ik herinner me niet dat ik een kado van jullie heb gekregen, klopt dat? Of heb ik het over het hoofd gezien en is het kado verdwenen? Ik was gisteren bij een vriendin en die heeft acht boeken gekregen om te downloaden en

krijgt vervolgens elke maand nieuwe boeken. Dat zou ik ook graag willen, kan dat nog? Of moet ik er iets voor doen

icon

Beste antwoord door Sanne NS 17 May 2022, 15:07

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag Hindertje en welkom op de NS Community! 

Dit is een actie geweest voor je verjaardag van bookchoice en deze zijn te verzilveren tot 31.12.2022. Dus als je deze code nog in je mailbox hebt, dan kan je deze nog verzilveren. Ik kan je geen nieuwe code hiervoor toesturen helaas. 

Reputatie 7
Badge +3

En de actie is dat je eenmalig 8 boeken kan downloaden bij Bookchoice. Wil je daarna weer iedere maand 8 boeken zul je daar zelf een abonnement voor moeten afsluiten. Ik zie het meer als een reclameactie voor Bookchoice. 

Reputatie 7
Badge +3

Goedemiddag Hindertje en welkom op de NS Community! 

Dit is een actie geweest voor je verjaardag van bookchoice en deze zijn te verzilveren tot 31.12.2022. Dus als je deze code nog in je mailbox hebt, dan kan je deze nog verzilveren. Ik kan je geen nieuwe code hiervoor toesturen helaas. 

@Hindertje heeft niets ontvangen. Ik overigens ook al een paar jaar niet. Het leven stopt blijkbaar volgens NS bij de 60. Ook bij mensen die zo'n 40 jaar klant zijn….

Reputatie 7
Badge +2

Niet pas bij 60 hoor... Ik kan me niet herinneren ooit een code van NS voor iets met m'n verjaardag ontvangen te hebben en zit nog onder de 40 ;)

Nooit gemist ook trouwens, pas door dit topic lees ik nu dat er kennelijk zoiets door NS gedaan wordt.

(Van Keolis wist ik 't wel, die hebben jaarlijks een winactie voor jarige nieuwsbriefabonnees)

Reageer