Ik werd heel even blij toen ik zag dat ik een chef aan huis diner had gewonnen. Totdat ik op dit forum keek.
Ik werd heel even blij toen ik zag dat ik een chef aan huis diner had gewonnen. Totdat ik op dit forum keek.
Die reactie is intussen al per mail verstuurd.
Of had je een andere reactie willen hebben? Iets als “Zoals u van ons gewend bent gaat de actie Wintercity niet foutloos. Ieder jaar streven we ernaar om meer fouten te maken. En dat is ook dit jaar weer gelukt, we bakken er dus niets van. Blijf mee doen tot 31 december om van nog meer fouten te genieten.”
Die reactie is intussen al per mail verstuurd.
Of had je een andere reactie willen hebben? Iets als “Zoals u van ons gewend bent gaat de actie Wintercity niet foutloos. Ieder jaar streven we ernaar om meer fouten te maken. En dat is ook dit jaar weer gelukt, we bakken er dus niets van. Blijf mee doen tot 31 december om van nog meer fouten te genieten.”
Dat is wel de waarheid.
Het jaarlijkse Wintercity fouten festival.
Vorig jaar bericht gehad overnachting in Stayokay gewonnen en nu chef aan huis voor maximaal 6 personen teleurgesteld zelf de code voor time to momo werkt niet jammer ik blijf mee doen omdat ik het leuk vindt ik vindt het wel jammer dat de grote hoofdsponsor van dit spel NS veel abonnees moet teleurstellen.
Voor alle deelnemers aan de WINTER CITY een redelijk cadeautje een dag gratis samen reizen voor twee personen dat is om iedereen toch nog een beetje blij te maken voor alle moeite ik hoop dat NS hiermee akkoord gaat
Voor alle deelnemers aan de WINTER CITY een redelijk cadeautje een dag gratis samen reizen voor twee personen dat is om iedereen toch nog een beetje blij te maken voor alle moeite ik hoop dat NS hiermee akkoord gaat
Liever iets in dezelfde richting als de prijs: een dinerbon van 50 euro. Kun je een heeeel simpel hapje eten met z’n tweeën. In plaats van het beloofde 5-gangen diner voor 6 personen.
Helemaal geen Wintercity bericht gekregen vandaag (15 dec), hoop problemen met deze adventskalender. Toch leuke campagne!
Liever iets in dezelfde richting als de prijs: een dinerbon van 50 euro. Kun je een heeeel simpel hapje eten met z’n tweeën. In plaats van het beloofde 5-gangen diner voor 6 personen.
6000 maal €50 is €300.000. ik denk dat dat niet gebudgetteerd is.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.