beantwoord

Code voor Kiosk Winterthee geldig tot ?

  • 26 December 2023
  • 18 reacties
  • 505 Bekeken

Reputatie 4
  • Intercity
  • 100 reacties

De van de Wintercity-actie van vandaag (26 dec.) is onduidelijk:

de code vermeldt 2 januari,

 

Afbeelding verwijderd door moderator*

 

de voorwaarden 31 januari. Is 31 januari de juiste datum?

icon

Beste antwoord door Robert B 26 December 2023, 20:21

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 5

Ik denk 31 januari maar aangezien je hem hier nu publiekelijk toont kan het elk moment weg zijn.

Badge +3

In de mail die ik kreeg staat:

 

Reputatie 4

Wat me ook opvalt, is dat er niets staat over de beker. Zelf meenemen, of toeslag betalen?

Reputatie 7
Badge +3

Wat me ook opvalt, is dat er niets staat over de beker. Zelf meenemen, of toeslag betalen?

In de actievoorwaarden staat gereduceerd tarief van €1. Mag aannemen dat dat inclusief beker is.

Badge +3

In de actievoorwaarden staat gereduceerd tarief van €1. Mag aannemen dat dat inclusief beker is.

Nee, de kosten voor de beker (of eventuele toppings zoals caramel in een cappucino) betaal je gewoon.

Hallo LLN en welkom bij de NS Community,

 

De code kan verzilveren worden tot en met 31.01.2024. De kosten voor de beker of toppings dien je inderdaad zelf te betalen. 

Reputatie 7
Badge +3

Het gaat ook bij de Wintercity actie van vandaag niet goed met de geldighedsdtum. 

 

De code zou je dan alleen maar vandaag en morgen kunnen gebruiken.

 

Maar in de mail staat t/m 29 februari 2024.

 

 

Tip, maak dit soort dingen niet vlak na de kerstborrel. 🤣

Reputatie 7
Badge +3

NS houdt niet van duidelijkheid.

Reputatie 7
Badge +3

geldighedsdtum. 

[...]

Tip, maak dit soort dingen niet vlak na de kerstborrel. 🤣

Tip, probeer geen moeilijke woorden te typen vlak na de kerstborrel 😋

Reputatie 7
Badge +3

geldighedsdtum. 

[...]

 

Tip, maak dit soort dingen niet vlak na de kerstborrel. 🤣

Tip, probeer geen moeilijke woorden te typen vlak na de kerstborrel 😋

En dan heb ik niet eens een kerstborrel op. Ik ga me nu wel afvragen wat er in mijn chocolade kersttruffels zit die ik net heb zitten eten. 😂 

Reputatie 7
Badge +3

O, in truffels kunnen hele leuke stofjes zitten 😁

https://www.dutch-smart.nl/paddos-kweken/sclerotia---truffels/

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk niet dat AH dat soort truffels verkoopt. 😄

Reputatie 4

En ook vandaag = 30 dec. gaat het weer mis (Zwolle IJsbeeldenfestival):

Deze code is te gebruiken t/m 01-01-2024

vs

Te verzilveren en te gebruiken vanaf 30 december 2023 tot en met 24 februari 2024.

Reputatie 7
Badge +1

EERST En ook vandaag = 30 dec. gaat het weer mis (Zwolle IJsbeeldenfestival):

Deze code is te gebruiken t/m 01-01-2024

vs

Te verzilveren en te gebruiken vanaf 30 december 2023 tot en met 24 februari 2024.

Jeminee, ik vind dat we de wintercity echt wel; tot de blundercampagne van het jaar mogen benoemen. Eerst die echt niet kunnende fout met die verkeerde mail en de NS niet gehinderd door enige wil om de zaken op orde te stellen gaat gewoon lekker door met blunderen met allemaal verkeerde data. 

 

Ik zou ook als Stayokay absoluut niet blij zijn met NS. Ik neem tenminste aan dat zij ook financieel geparticipeerd hebben in die actie en ze hebben daar nu een boel negatieve reclame voor terug gekregen. Een oud adagium stelt dat elke reclame ook negatieve reclame, reclame is. Maar ik denk toch echt niet dat als NS volgend jaar weer op de deur bij Stayokay klopt, het een welwillend woord krijgt.

 

Nogmaals een normaal bedrijf had na zo'n blunder met die email voor de rest van de campagne uiterst voorzichtig met de overige communicatie richting klanten gedaan.

 

Waarom doet NS dit niet?? 

Reputatie 4

 

Jeminee, ik vind dat we de wintercity echt wel; tot de blundercampagne van het jaar mogen benoemen. Eerst die echt niet kunnende fout met die verkeerde mail en de NS niet gehinderd door enige wil om de zaken op orde te stellen gaat gewoon lekker door met blunderen met allemaal verkeerde data.

Haha, die van Stayokay met nepfelicitatiemails kende ik nog niet.

Vandaag was de laatste kans om het goed te doen en ook dat mislukte:

 

 

Reputatie 5

Dat viel me ook op toen ik vanmorgen de laatste dag bekeek. Vroeg mij dus af, was het vandaag niet de laatste dag? Heb de welkomstmail opgezocht. Daar stond het antwoord niet in, maar wel nog een miskleun:

Hoe krijg je het voor elkaar hè? Dit gaat toch niet meer per ongeluk?

Reputatie 4

Hoe krijg je het voor elkaar hè? Dit gaat toch niet meer per ongeluk?

Gebrek aan bèta’s?

Dit is dan de menselijke NG :-)  Niet nauwkeurig, nooit een na-controle, geen overzicht, niet zelf nadenken, snel, vluchtig. AI wint het op z’n sloffen ;-(

Reputatie 7
Badge +1

 

Jeminee, ik vind dat we de wintercity echt wel; tot de blundercampagne van het jaar mogen benoemen. Eerst die echt niet kunnende fout met die verkeerde mail en de NS niet gehinderd door enige wil om de zaken op orde te stellen gaat gewoon lekker door met blunderen met allemaal verkeerde data.

Haha, die van Stayokay met nepfelicitatiemails kende ik nog niet.

Vandaag was de laatste kans om het goed te doen en ook dat mislukte:

 

 

Het waren echter helemaal geen nepfelicitaties maar gewoon de zoveelste blunder van Marketing die het verkeerde mailtje naar de deelnemers heeft gestuurd. Het heeft ruim 3 dagen geduurd alvorens een excuusmail werd verzonden.

 

 

Reageer