beantwoord

Contact met de redactie van Spoor

  • 5 September 2014
  • 12 reacties
  • 5240 Bekeken

Graag zou ik in contact willen komen met de redactie van Spoor omdat ik een idee heb voor een bijdrage aan het blad. Is het mogelijk dat iemand van de redactie contact met mij opneemt?
icon

Beste antwoord door Ramon NS 5 September 2014, 18:14

Bekijk origineel

12 reacties

Dag Marieke, je kan enkel rechtstreeks contact met de redactie van SPOOR opnemen middels hun account op Twitter @spoormagazine. Verder is het niet mogelijk rechtstreeks met hen in contact te komen. Mocht je geen zelf geen Twitter-account hebben, dan mag je mij een privébericht sturen met je voorstel en zet ik dit direct door naar de afdeling SPOOR.
Graag zou ik in contact willen komen met de redactie van Spoor omdat ik een idee heb voor een bijdrage aan het blad. Is het mogelijk dat iemand van de redactie contact met mij opneemt?
In het Colofon van het laatste Spoor Magazine staat Bonita van Lier (NS) vermeldt als Bladmanager.

Even googlen en je vind haar zo 😉
Beste Ramon,

Zou je onderstaand bericht kunnen doorspelen aan de redactie van SPOOR?

Heel hartelijk bedankt!!

Met vriendelijke groet, Fieke Livius


Beste Bonita van Lier,

Graag wil ik uw aandacht vestigen op Culemborg. Deze historische stad aan de Lek telt meer dan honderd rijksmonumenten en zo’n 250 gemeentemonumenten. De historische panden in de binnenstad huisvesten een aantal aantrekkelijke winkels en eetgelegenheden, zoals de Graanschuur, Kado Tante & Even Anders en de Stadswerkplaats. Zie www.stadsmuis.nl voor een eerste indruk. Daarnaast heeft Culemborg een rijke traditie in de meubelmakerij (Gispen e.a.) en bruist de hele binnenstad tijdens de Vrijstadmarkt, zie www.vrijstadmarkt.nl.

Stationshuiskamer
Culemborg is goed bereikbaar met de trein. Het station geldt als pilot voor de nieuwe aanpak van (kleinere) stations en herbergt een van de eerste ‘stationshuiskamers’. Het station ligt op 10 minuten lopen van de binnenstad, een route die loopt langs onder andere de oude locomotiefloods uit 1868, zie www.degelderlandfabriek.nl.

Open Monumentendag
Tijdens Open Monumentendag op 12 en 13 september 2015 openen de monumenten hun deuren voor het grote publiek. Naast bekendere monumenten als het Elisabeth Weeshuis Museum en het Jan van Riebeeckhuis, zijn ook bijvoorbeeld het Drostehuis, de Acht Zaligheden en Caffaigne geopend. Ook is deze dag direct vervoer geregeld naar buitenlocatie Fort Werk aan het Spoel. Zie www.openmonumentendag.nl onder zoekterm ‘Culemborg’.

Wij zouden het enorm waarderen als de stad Culemborg onder de aandacht komt in het magazine SPOOR. Dit zou helemaal aantrekkelijk zijn in aanloop naar Open Monumentendag, wanneer alle monumenten en koren zich belangeloos inzetten om de stad van haar mooiste kant te laten zien.

Meer weten? Neem gerust contact op met ondergetekende.

Hartelijke groet, Fieke

Fieke Livius
Communicatie Open Monumentendag Culemborg
0630799396
fieke.livius@gmail.com
@fieke.livius: Ik kan geen persoonlijke reactie van de redactie van SPOOR garanderen, maar ik heb je suggestie intern naar hen doorgestuurd. 🙂
@Inge: Heel hartelijk bedankt voor de moeite! Vriendelijke groet, Fieke Livius
Goedendag,

Ook ik heb een vraag aan de redactie van SPOOR. Mijn zoon heeft alweer anderhalf jaar een abonnement op de NS in verband met school en daar hij op het gymnasium zit duurt dit ook nog zo'n vier en een halve jaar. Nu valt het mij op dat de aanbiedingen en verhalen in het SPOOR alleen op oudere gericht is. Dit maakt dat het SPOOR compleet oninteressant voor hem. Ik neem aan dat hij niet het enige kind in heel Nederland is met een abonnement en is mijn vraag dan ook of er niet eens een onderzoek kan komen naar hoe groot de jeugdige klantenkring is en of het niet handig is om ook wat meer daarop in te spelen.
Ook krijgt hij elke keer zodra er wat aan het spoor gebeurt een gratis bak koffie of thee aangeboden. Niet echt gepast voor een kind van 13.
Kortom doe alsjeblieft wat meer ook voor de jeugd en besteed alsjeblieft ook wat aandacht in het blad aan deze doelgroep (want nu lijkt het erop dat jullie helemaal geen oog hebben hiervoor.)

Mocht de redactie hierover contact met mij willen opnemen, heel graag.
Hallo SPPeters en welkom op het NS Forum!

Zoals in het antwoord van dit topic staat: "je kunt enkel rechtstreeks contact met de redactie van SPOOR opnemen middels hun account op Twitter @spoormagazine. Verder is het niet mogelijk rechtstreeks met hen in contact te komen. Mocht je geen zelf geen Twitter-account hebben, dan mag je mij een privébericht sturen met je voorstel en zet ik dit direct door naar de afdeling SPOOR." kan ik je suggestie doorzetten naar de juiste afdeling. Hier ontvang ik echter geen feedback over. Wel leuk dat je zo actief meedenkt over onze marketingplannen, waarvoor bedankt!

Goedemiddag, op een van de kortingsbonnen staat een aanbieding bij (20) Fletcher hotels. Wij willen graag weten welke vestigingen dat zijn

Heb je voor mij de link van de betreffende actie?

Het staat in een van de digitale tijdschriften van SPOOR. Welke dat weet ik niet.

Badge +3

https://dagjeuit.ns.nl/februari-2024/voordeelcoupons?overlay=coupon-Fletcher

Badge +3

Op https://shop.fletcher.nl/trein/voorwaarden staan in ieder geval de hotels die niet deelnemen.

  • Fletcher Hotel Amsterdam en Boutique Hotel Slaak-Rotterdam zijn uitgesloten van deelname aan deze actie. Indien het E-ticket inclusief diner is, zijn Fletcher Hotel Gilde en Fletcher Stadshotel Den Haag eveneens uitgesloten van deelname.
  • Het E-ticket geeft recht op een hotelovernachting voor twee personen in één van de ruim 20 deelnemende 3-sterren Fletcher hotels. Voor het verblijf in één van de ruim 80 deelnemende 4-sterren Fletcher hotels geldt een toeslag van €10,00 per kamer per nacht.

De tekst op de Dagjeuit website zegt Verblijven in één van de ruim 80 deelnemende 4-sterren hotels? Dat kan voor slechts €5 p.p.p.n. extra, maar voor 2 personen komt dat op hetzelfde neer.

Voor de rest, zie de kaart op https://www.fletcher.nl/nl 

Reageer