beantwoord

couponcode’s verzilveren voor zaterdag 26 aug 2023

  • 19 August 2023
  • 6 reacties
  • 178 Bekeken

Ik heb een nog geldige couponcode en ben ook niet te laat met inwisselen, maar toch kan ik niet inwisselen voor 25, 26 of 27 aug. Maakt niet uit welke actie (verjaardagcoupon, wegisweg coupon). Wat gaat hier mis?

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 August 2023, 16:20

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Acties zijn niet geldig in het weekend van de Grand Prix van Zandvoort.

Reputatie 7
Badge +3

Ben benieuwd of dit ook geldt voor vervangingscodes, bijv. coupon gekregen ipv keuzedag, of abonnement vervangingscodes.

Reputatie 7
Badge +3

Ben benieuwd of dit ook geldt voor vervangingscodes, bijv. coupon gekregen ipv keuzedag, of abonnement vervangingscodes.

Als dat zo is, zou ik dat toch wel heel vreemd en niet juist vinden.

Overigens is de kortingscode voor een 1e klas upgrade voor €2,50 die ik ergens begin juni per mail ontving wel gewoon in te wisselen die 3 dagen. 

Ben benieuwd of dit ook geldt voor vervangingscodes, bijv. coupon gekregen ipv keuzedag, of abonnement vervangingscodes.

Als dat zo is, zou ik dat toch wel heel vreemd en niet juist vinden.

Overigens is de kortingscode voor een 1e klas upgrade voor €2,50 die ik ergens begin juni per mail ontving wel gewoon in te wisselen die 3 dagen. 

Vreemd, ik heb ook zo’n code (pas ontvangen ivm mijn verjaardag) maar die is niet inwisselbaar voor dat weekend… NS communiceert over dit alles vrijwel niets (wel over de GP en andere evenementen dat weekend, niet over de gevolgen voor inwisselbaarheid van couponcode’s. Nogal ergerlijk. Enkel bij de wegisweg dagretour actie wordt het duidelijk vermeld bij de actievoorwaarden…

Ik heb een nog geldige couponcode en ben ook niet te laat met inwisselen, maar toch kan ik niet inwisselen voor 25, 26 of 27 aug. Maakt niet uit welke actie (verjaardagcoupon, wegisweg coupon). Wat gaat hier mis?

Acties zijn niet geldig in het weekend van de Grand Prix van Zandvoort.

Ik heb dat weekend een trip Breda-Deventer. Die had een graag een keer betaalbaar 1e klas willen reizen… niet dus, door iets wat mijn traject totaal niet raakt. 😡 

Reputatie 7
Badge +2

Het raakt je traject in dit geval wel, want tussen Breda en Deventer rijden door de extra personeelsinzet rond de GP de rechtstreekse treinen in een uurdienst.

Reageer