beantwoord

Dagretour Spoordeelwinkel

  • 21 April 2022
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Voor de corona, waren er altijd dagretour aanbiedingen die ook tijdens het spitsuur te gebruiken waren.


Ik ben namelijk een student en moet om half 9 aanwezig zijn op campus in Amsterdam vanuit Enschede, en mijn voorkeur gaat uit om met de trein te reizen.

Komen er weer soortgelijke acties of is de auto beter?

icon

Beste antwoord door Momo 21 April 2022, 15:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Muri,

Volgens mij waren er maar weinig aanbiedingen die ook in de spits geldig waren.

Maar als je om half 9 op de campus in Amsterdam moet zijn, moet je sowieso vóór de spits uit Enschede vertrekken, dus kun je prima met de trein met korting reizen.

Reputatie 7
Badge +3

In het verleden waren de Spoordeelwinkel aanbiedingen wel in de middagspits te gebruiken, waren geldig vanaf 9 uur. Dit is op een gegeven moment, al voor corona, veranderd in alleen geldig tijdens de daluren, dus ook niet meer in de middagspits In de ochtendspits waren ze nooit geldig. 

Reputatie 7
Badge +1

Voor rond de 106 kan je als FLEX een maand DalVrij kopen-zolang je maar vroeg uit je sponde komt en uiterlijk 6.34 insjekt reis je dan ´gratis´-dito voor terug t/m 16.04 of weer vanaf 18.25. Mag je helemaal zelf uitrekenen hoeveel autoKm je daarvan kan maken of hoeveel retourtjes daarvoor nodig zijn.

Maar studenten hebben toch een of ander vrij reizen recht? Stud-OV.

Maar studenten hebben toch een of ander vrij reizen recht? Stud-OV.

Niet allemaal, bijv. degenen die te lang over hun studie doen niet. Ook de meeste buitenlandse studenten en parttime studenten hebben geen vrij reizen.

Reageer