beantwoord

e ticket dagretour

  • 28 August 2022
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo.

Ik had gister online 2 dagretour tickets gekocht voor dagje Breda incl (koffie en canolli) was 34€ per persoon..Alles betaald en gedownload..

Vandaag naar Breda geweest en in de trein zit ik te kijken op de e ticket en aan de achterkant ervan staat een bedrag van 19.95 € dagretour 28 aug 2022..

Hoe kan het dat ik dan 34 € moet betalen? Dan zou dat kopje koffie met die canolli 12€ kosten?? Duur kopje koffie dan toch? 🤔

Wie kan mij dit uitleggen?

 

icon

Beste antwoord door Momo 28 August 2022, 23:15

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Die € 19,95 is blijkbaar een standaard bedrag dat op Dagretour actiekaartjes staat, meen dat het voorheen € 19,00 was.

Reputatie 7
Badge +3

Er staat al jaren een prijs van €19,95 op. Zie ook een antwoord uit een archief topic 5 jaar geleden.

En zo zijn er ook andere topic waarbij dezelfde prijs van €19,95 wordt aangegeven. Je zou denken dat na al die jaren die vaste prijs wel eens omhoog moet.

 

Reputatie 7
Badge +3

Mocht je vertraging claimen dan gaat men van die €19,95 uit. Daarom staat dat het bedrag er op.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat wordt ook aangegeven in het antwoord van 5 jaar geleden. Vandaar dat ik ook juist dit antwoord als screenprint hier heb geplakt.

Reageer