5 mensen blij gemaakt met gewonnen Chef aan huis. Daarna pas excuusmail gezien. Eens gegeven blijft gegeven geldt blijkbaar niet voor de NS.
Verdere Wintercities gaan direct de prullenbak in
Eens. Maar helaas denkt NS daar anders over.
5 mensen blij gemaakt met gewonnen Chef aan huis. Daarna pas excuusmail gezien. Eens gegeven blijft gegeven geldt blijkbaar niet voor de NS.
Zelfs als ze zouden willen, er zijn geen paar duizend thuischefs. Vorig jaar overigens een vrijwel identieke fout, toen werd iedereen een luxe hotelovernachting beloofd.
Op zijn minst een 1e klas dagkaart lijkt mij wel op zijn plaats voor de dode mus.
Het eisen van compensatie is nog lachwekkender dan de blunder zelf. Het gaat hier om een gratis actie, en toch wil je gecompenseerd worden omdat je de e-mail niet goed hebt gelezen.
Bovendien had het duidelijk moeten zijn dat het om een fout ging, aangezien je je helemaal niet had ingeschreven voor een chef aan huis.
Je hebt niets gewonnen en niets verloren, dus compensatie is compleet onnodig.
Een zakje patat zit er dus ook niet in.
Intussen broeden de winnende reizigers op het forum nog even verder over een passende genoegdoening. ‘Kan de NS niet een paar kilo patat van de Smullers beschikbaar stellen? Eten we die met zijn allen in de trein op.’
Aldus vele 'tientallen' reizigers op het forum mooi journalistiek stukje stemmingmakerij weer, AD
Intussen broeden de winnende reizigers op het forum nog even verder over een passende genoegdoening. ‘Kan de NS niet een paar kilo patat van de Smullers beschikbaar stellen? Eten we die met zijn allen in de trein op.’
Haha. En mijn reactie was niet eens serieus bedoeld.
Misschien wil De Speld nog wel een andere reactie van mij gebruiken
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.