Einde actie onbekend | NS Community

Einde actie onbekend

  • 16 November 2021
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Zo aardig van de NS om een terugindetrein actie uit te zetten. We moeten echt alleen reizen als het nodig is, dus de kaart is even blijven liggen.

Ik probeer het nu in november en krijg de melding dat de actie verlopen is. Aardig van de NS om er bij te zetten tot wanneer hun hartelijk welkom geldig is.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Ik kan me voorstellen dat u dat nu niet leuk vindt, maar acties zijn altijd tijdelijk en duren meestal maar een paar weken. Met de reclame van Albert Heijn is het niet anders, die is zelfs korter.

U kunt er voor kiezen er geen gebruik meer van te maken, maar toen de actie werd gestart, zag het er nog een stuk beter uit dan nu. De actie is afgelopen, u heeft pech. Er loopt nog wel een optie van een gratis maandabonnement, waarmee u in de daluren 40 procent korting krijgt. Gratis is niet te duur in dit geval.

De terugindetreinactie was toen tijdelijk en begrijpelijk, het zou nu bedenkelijk zijn. Persoonlijk begreep ik de terugindetreinactie wel uit commercieel standpunt, maar in maatschappelijk opzicht was het nog steeds ongelukkig. 

Reageer