er is iets fout gegaan

  • 8 January 2024
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

 

 

Zoals op de foto te zien ik probeer al vanaf zaterdag groepstickets te bestellen voor de Horecava in Amsterdam Rai. Tot op heden krijg ik deze melding als ik klik op winkelwagen. Ook andere browsers werkt niet


8 reacties

Badge +3

Zitten er speciale tekens in de gegevens die u invult? Mij staat er iets van bij dat het dan misgaat.

Hier werkt het inderdaad ook wel. Kan je Tochjo's vermoeden bevestigen of dit zo is?

Ik heb voorletters eerst met punt gedaan C.B. Jansen

En zonder punt CB. Niets lijkt te werken.... Donderdag willen we gaan namelijk maar kan die tickets dus niet bestellen

Is de printscreen die je liet zien gemaakt toen je met puntjes had geprobeerd? Wat krijg je te zien als je zonder de puntjes de bestelling plaatst?

Ik krijg dan precies hetzelfde zoals wat er op printscreen staat..

Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt. Heb je de mogelijkheid om het te proberen met je smartphone, tablet of de computer van iemand anders? Of werkt dit ook niet?

Reputatie 7
Badge +3

Je zou het ook nog eens in een InPrivate-venster kunnen proberen (Ctrl+Shift+N). Dat wil ook nog wel eens helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Is er een mogelijkheid dat iemand anders de tickets aanvraagt?

Bij e-tickets vul ik 1 voorletter in, dat ook al geprobeerd?

Reageer