beantwoord

Erop Uit Magazine

  • 19 May 2023
  • 7 reacties
  • 264 Bekeken

Kort geleden verscheen het NS Erop Uit Magazine met tipjes voor dagjes uit in het voorjaar. Ik kreeg een mail dat ik het magazine online kan lezen, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil het op papier. Mijn bovenbuurvrouw ontving wel het papieren magazine. Kan het eraan liggen dat ik een Flex-abonnement heb en dat ik daarom de papieren versie niet krijg? Kan ik de papieren versie alsnog bestellen?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 19 May 2023, 17:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg hem ook per mail terwijl ik mijn instellingen zo heb staan dat ik ze op papier zou moeten krijgen. Het is mij nog niet gelukt om de papieren versie te krijgen.

 

Hoi Hans187 en welkom bij onze Community.

NS Dagje Uit is primair online beschikbaar. Van alle edities in een jaar worden er twee op papier verstuurd aan reizigers die specifiek zo hebben ingesteld dat ze geen commerciële e-mails van NS wensen te ontvangen of waarvan wij geen e-mailadres hebben. De overige edities worden alleen digitaal verstuurd.

De laatste editie was van 20 april en deze kwam ook op papier uit. Mocht je hem toch liever op papier ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice.

Badge +3

NS Dagje Uit is primair online beschikbaar. Van alle edities in een jaar worden er twee op papier verstuurd aan reizigers die specifiek zo hebben ingesteld dat ze geen commerciële e-mails van NS wensen te ontvangen of waarvan wij geen e-mailadres hebben.

Met NS Flex heb je natuurlijk een e-mailadres, maar zie https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens/communicatie-voorkeuren 

De laatste edities (Spoor #5 zelfs twee keer!) en NS Dagje uit van april 2023 keurig per post ontvangen. Denk dat @Hans187 die laatste bedoelt, al is dat niet echt ‘kort geleden’.

Reputatie 7
Badge +3

Leuk, maar bij mij staat dus ook zo en heb sinds 2020 geen Spoor en nu ook geen NS Dagje Uit magazine per post ontvangen. Daaronder staat zelfs nog dat ik sommige berichten nog telefonisch(?) of per post ontvang en ik word opgeroepen om over te stappen op digitale communicatie. 

Telefonisch heb ik nog nooit iets ontvangen en per post dus niet meer sinds 2020 toen Spoor digitaal werd. Ik heb ook totaal geen behoefte aan een digitaal Dagje Uit magazine. Voorheen met alle edities van Spoor nog op papier las ik die nog wel eens, maar de digitale uitgave gaat steeds vaker ongelezen de trash in. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dat mensen het hierdoor niet meer lezen. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Leuk, maar bij mij staat dus ook zo en heb sinds 2020 geen Spoor en nu ook geen NS Dagje Uit magazine per post ontvangen. Daaronder staat zelfs nog dat ik sommige berichten nog telefonisch(?) of per post ontvang en ik word opgeroepen om over te stappen op digitale communicatie. 

Telefonisch heb ik nog nooit iets ontvangen en per post dus niet meer sinds 2020 toen Spoor digitaal werd. Ik heb ook totaal geen behoefte aan een digitaal Dagje Uit magazine. Voorheen met alle edities van Spoor nog op papier las ik die nog wel eens, maar de digitale uitgave gaat steeds vaker ongelezen de trash in. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dat mensen het hierdoor niet meer lezen. 

 

Idem.

Ik Heb ook al heel lang geen Spoor meer ontvangen.

In Ns Weekly zieden ze dat elk abonnement houder de papieren versie zal ontvangen.

Ik heb zelfs twee abonnementen en ik ontvang en dal vrij en een weekend vrij.

Dat ik de papieren versie wil staat wel aangevinkt in mijn profiel.

 

Met Vriendelijke groet.

Badge +3

Je kunt het laten nakijken via de klantenservice, of de laatste editie nabestellen. Er zitten dan geen persoonlijke kortingscodes of coupons bij maar die zitten er al tijdenlang niet meer bij.

Reageer