eticket 1 dag verplaatsen voor personelijke reden | NS Community
beantwoord

eticket 1 dag verplaatsen voor personelijke reden

  • 12 April 2022
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

zou graag met mijn e ticket 1 dag later de terug reis boeken. maar de datum staat er al. maar ga dag later terug omdat ik iemand ga helpen daar. en kan dan bij haar slapen . dus 1 nacht in hotel en 2de nacht bij haar. doe dit samen met vriendin. nu wil ik dus dat de terugreis datum dagje opschuift. zodat wij er evengoed gebruik van kan maken.

icon

Beste antwoord door Tochjo 12 April 2022, 20:57

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u het ticket al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7

Tip: de volgende keer met een kaartje uit de automaat reizen of met een ov-chipkaart voorkomt dit soort problemen. 

Reageer