Even een upgrade en een samenreiskorting regelen

  • 30 August 2023
  • 0 reacties
  • 34 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Het verleidelijke aanbod voor een upgrade en een samenreiskorting natuurlijk met veel plezier aangenomen. Toen na het boeken en betalen de toegezegde bevestiging niet verscheen de Klantenservice te hulp geroepen.

Na het bekend zijn van de ordernummers en het controleren van het emailadres heeft de betreffende medewerkster meegedeeld, na overleg met een collega, dat de bestelling op de dag van gebruik per mail zou worden verzonden. Niets aan de hand dus, gewoon nog even geduld hebben.

Inmiddels had ik al minstens in totaal 60 minuten met de klantenservice overlegd. In het betreffende klanttevredenheids onderzoek staan de juiste tijdstippen van elk gesprek. 

Omdat ik op 17 augustus nog geen bevestiging van de betaling had ontvangen weer een keer gebeld. Controle emailadres, bevestging zou nu snel komen.

Op 18 augustus nog niets gezien, dus om 10:29 opnieuw gebeld, deze keer slechts 2 minuten en 23 seconden. Om 12:02 nogmaals 21 minuten met de klantenservice overlegd. Toen om 16:10 nog steeds geen bericht en nogmaals even gevraagd waar mijn bestelling bleef. Deze keer binnen 1 minuut en 35 seconden de bevestiging ontvangen.

Samenvatting: Begrijp na deze ervaring met het dienstdoende personeel de enorme wachttijden bij NS Klantenservice heel goed.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer