Ik heb zojuist meegedaan met de nieuwe wintercity actie van vandaag.
Hierop kreeg ik een mailtje dat ik een chef aan huis heb gewonnen. Deze actie loopt echter pas vanaf morgen en ik zal het mailtje dan ook per abuis hebben ontvangen.
Beetje jammer gezien vorige jaar exact hetzelfde gebeurde.. Je zou mogen verwachten dat NS na vorig jaar wel geleerd zou hebben niet weer dezelfde fout te maken.
Ik hoop dat NS dit probleem oplost voor de volgende deelnemers zodat ze niet weer een hoop mensen blij maakt met een dooie mus.
Bladzijde 2 / 3
Ook ik werd, blij verrast, wakker gemaakt met het spreekwoordelijke dode vogeltje.
Wordt ongetwijfeld vervolgd ……
Ik denk dat de Kerstmis van Meneer Steffens wel verpest is. Misschien moet hij het maar van zijn eigen salaris betalen.
Weer blij gemaakt met een dode mus? Jammer ik dacht ook gewonnen te hebben.
Weer blij gemaakt met een dode mus? Jammer ik dacht ook gewonnen te hebben.
Tja, vorig jaar was dat de overnachting in Stayokay + spoorwegmuseum waarbij mensen gewonnen zouden hebben, maar toch niet.
Was ook helemaal blij…
had mijn vrienden al opgetrommeld en kan nu een eigen diner gaan regelen anders haha.
Ik hang al bijna 30 minuten aan de wacht bij de telefonische klantenservice zijn we allemaal tegelijk aan het bellen ofzo?
Dat zo iets één keer fout gaat is natuurlijk al verschrikkelijk, maar dat het nu voor de tweede keer zo fout gaat. Kan echt niet. Ook heel toevallig bij de prijs die in geld het meest kostbaar is. Ik zou als ik NS was dit tot op de bodem uitzoeken hoe dit nu weer ontstaan is.
Ik heb hem ook gewonnen. Staat er duidelijk in. Zie het mailtje graag snel tegemoet.
Benieuwd hoe de NS hier mee omgaat. Staat er duidelijk dat we hebben gewonnen.
Ik heb hem ook gewonnen. Staat er duidelijk in. Zie het mailtje graag snel tegemoet.
Benieuwd hoe de NS hier mee omgaat. Staat er duidelijk dat we hebben gewonnen.
Vorig jaar kreeg iedereen die per abuis een avond in het Stayokay gewonnen had een mailtje met een kortingscode voor 10%. Mij lijkt dat dat bij deze actie wat minder goed zal gaan
Hier ook gewonnen. Mail kwam 10/15 min na openen en ‘bestellen’ time to momo. Vanochtend om 07:31 kwan de mail met gewonnen.
mijn vrouw ook nu ‘gewonnen’
Zojuist eindelijk iemand van de telefonische klantenservice eraan gehad. Deze mevrouw gaf aan dat NS inmiddels op de hoogte is van de mailtjes en dat deze, net als vorig jaar “wegens een technische storing per abuis zijn verstuurd”.
Op de vraag of er dit jaar wél een leuke compensatie voor de gedupeerden komt, kon mevrouw mij helaas geen antwoord geven.
Wie weet voelt NS zich vrijgeviger dan vorig jaar en mogen we allemaal een gratis koekje met kerst ophalen bij de Kiosk🥴.
Verrast met de mail dat er bij mij thuis gekookt gaat worden? Niet echt na het lezen van dit topic. Na het stay okay debacle in de vorige wintercity editie, waar ik eerst wel en toen niet gewonnen had, verwacht ik dat NS met een betere tegemoetkoming komt dan 10% korting.
Jaaa, gewonnen...…
Hè, ik was helemaal vergeten dat ik hier aan mee heb gedaan, ff zoeken.…
Alle mails bekeken, online alle acties afgezocht, NS.nl ingezien, afijn 2 uur later.…
Uiteindelijk hier in de community terecht gekomen...…
Weg blije hyper feeststemming
Ik heb inmiddels wel trek gekregen
Hier ook die mail van de chefkok en een code voor time to Momo die niet werkt
’Goede’ reclame voor het reclamebureau TBWA (Die in het bericht zelf niet eens weten hoe ze heten TBWA of TWBA ).
Als winnaar ga ik alvast 5 vrienden én m’n rechtsbijstand bellen ️️️️️️
Ook ik werd, blij verrast, wakker gemaakt met het spreekwoordelijke dode vogeltje.
Wordt ongetwijfeld vervolgd ……
Idem!! Ik was al aan het denken wie ik uit zou nodigen en wanneer te houden.
’Goede’ reclame voor het reclamebureau TBWA (Die in het bericht zelf niet eens weten hoe ze heten TBWA of TWBA ).
Als winnaar ga ik alvast 5 vrienden én m’n rechtsbijstand bellen ️️️️️️
Misschien kunnen we er een groepsclaim van maken
Met de meeste winacties doe ik niet eens mee.
Volgens mij doe jij wel degelijk mee:
Die misbruiken mijn naam. Daar heb ik mijn advocaat op gezet. Ik eis van iedere download €2. En verder is dit toch niet serieus te nemen, er is niet eens een stedenapp of papieren gids voor Leiden, stelletje stumpers. Maar wel geld ophalen via crowdfunding, daar eis ik ook 25% van. Zo, dat zal ze leren. Dan kan ik zelf stoppen met crowdfunden, ik werd vandaag toch al niet zo vrolijk van het lezen van de brief van de Staatssecretaris van Financiën over de stand van zaken wetsvoorstel Wet werkelijk rendement box 3.
Inmiddels kan niemand meer iets downloaden. Daar gaan jouw inkomsten.
ik dacht ook even dat ik een diner gewonnen had, dus alvast wat vrienden met ingewikkeld dieet gepolst…
Nu gebruik ik de mail als aanleiding om thuis een diner te organiseren met onze huischef, dus dan wordt het toch een gezellige avond. :-)
Nou daar is de ‘correctie’ e-mail al.
Dat ging even helemaal fout vanochtend: je hebt door een technische fout een mail ontvangen met de boodschap dat je een chef aan huis gewonnen hebt, terwijl je natuurlijk je gratis steden-app actiecode moest krijgen. Onze excuses voor het ongemak!
En daar was hij dan, de "rectificatie"mail. En wat een boodschap! "Natuurlijk is hier een fout gemaakt, dat snapt vanzelfsprekend iedereen!".
Nee, nee, NS, dit kun en mag je toch niet zo makkelijk afdoen als een 'klein' technisch foutje, lijkt me. Verzin voor zo'n enorme blunder op z'n minst een nuttige compensatie.
En daar was hij dan, de "rectificatie"mail. En wat een boodschap! "Natuurlijk is hier een fout gemaakt, dat snapt vanzelfsprekend iedereen!".
Nee, nee, NS, dit kun en mag je toch niet zo makkelijk afdoen als een 'klein' technisch foutje, lijkt me. Verzin voor zo'n enorme blunder op z'n minst een nuttige compensatie.
Kleine fout, maar groot effect ;-)
Wij van de klantenservice hebben ook een paar uur in het duister getast. Wij vinden het dan ook erg spijtig dat het een foutieve mail is verstuurd en er veel mensen zijn blij gemaakt met '’een dode mus'’. Waaronder ikzelf ook. Mijn excuses voor het ongemak! Inmiddels is er een mail verstuurd vanuit NS met meer duidelijkheid over de technische fout.
@Melissa NS ik vind het absurd dat dus weer fout gaat......is dit niet gewoon het zelfde script dat gebruikt wordt? Je collega aan de telefoon afgelopen nacht vroeg zich dat af! Hij vond dat ook absurd en pijnlijk. Wat ik schreef jullie doen mensen daar pijn mee. Ik heb van de week mijn broer begraven en dan wordt je blij en wat zo welkom is en dan is het "jammer joh.... Foutje moet kunnen....." Bizar en onthutsend dat je dit voor de 2e keer laat gebeuren....
Hoi,
Ik heb zojuist meegedaan met de nieuwe wintercity actie van vandaag.
Hierop kreeg ik een mailtje dat ik een chef aan huis heb gewonnen. Deze actie loopt echter pas vanaf morgen en ik zal het mailtje dan ook per abuis hebben ontvangen.
Beetje jammer gezien vorige jaar exact hetzelfde gebeurde.. Je zou mogen verwachten dat NS na vorig jaar wel geleerd zou hebben niet weer dezelfde fout te maken.
Ik hoop dat NS dit probleem oplost voor de volgende deelnemers zodat ze niet weer een hoop mensen blij maakt met een dooie mus.
Ze hebben inmiddels een mail gestuurd. Idd alleen sorry en hier is de goede code. Heel jammer dit. Ik was al aan het afspreken met mijn kinderen...
Ik had de code nog niet eens opgevraagd, wilde alleen zien wat het was en hoef het ook niet. Zeeer teleurgesteld
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.