Ik heb zojuist meegedaan met de nieuwe wintercity actie van vandaag.
Hierop kreeg ik een mailtje dat ik een chef aan huis heb gewonnen. Deze actie loopt echter pas vanaf morgen en ik zal het mailtje dan ook per abuis hebben ontvangen.
Beetje jammer gezien vorige jaar exact hetzelfde gebeurde.. Je zou mogen verwachten dat NS na vorig jaar wel geleerd zou hebben niet weer dezelfde fout te maken.
Ik hoop dat NS dit probleem oplost voor de volgende deelnemers zodat ze niet weer een hoop mensen blij maakt met een dooie mus.
Bladzijde 1 / 3
Welkom bij de NS Community!
Tja, in Wintercity klopt de tijd/datum niet altijd. Kon onlangs ook al voor middernacht meedoen met een actie.
Maar goed, jij hebt tenminste gewonnen!
Met de meeste winacties doe ik niet eens mee. Ik hoef geen kerstboom, moet ik de huiskamer nog compleet gaan herinrichten, dat koor hoeft hier niet op de stoep te staan. En de checf van morgen mag ook thuis blijven, wij eten gewoon een Flappie en de 2e dag komt het gourmetstel weer van zolder en hebben we zoals altijd veel te veel vlees en vis zodat we er ook 3e kerstdag van kunnen eten. De enige reden dat ik me eigenlijk heb aangemeld is om te testen of of alles bij mij wel werkt (doet het tot nu toe) en om te kunnen zien waar de fouten zitten, maar daarin ga ik niet zover dat ik ook mee doe met alle winacties.
Met de meeste winacties doe ik niet eens mee.
Volgens mij doe jij wel degelijk mee:
Ik heb die mail ook ontvangen en weet nu niet of dit dus klopt…. Heel vreemd inderdaad! Ik was ook al wat verward over deze mail. Ik mag hopen dat ze hier snel wat mee doen en mensen dus op de hoogte brengen zsm… Heel slordig mensen denken dat ze serieus wat gewonnen hebben en dat dat dus niet blijkt te kloppen. Absurd en gewoon niet netjes als dat inderdaad het geval is. Het gaat hier immers niet om een goedkoop iets maar een echte prijs. En als je toch niet hebt gewonnen kunnen ze je dan gewoon zeggen “jammer joh” ik vind nergens actievoorwaarden. Ik was al heel blij om dit met mijn ouders te kunnen delen, heb van de week mijn broer begraven en nu blijkt dat niet waar te zijn wat ik wel heel erg triest vind. Zag het al helemaal zitten mijn ouders te kunnen verassen na deze moeilijke tijd… Dubbel triest dus voor ons!!
Ik zie nu dat ik die mail ook heb ontvangen. Wat ontzettend slecht weer(!) inderdaad. Lijkt erop dat iedereen die nu meedoet met de actie van 14 december deze mail ontvangt. Dit worden straks tientallen topics hier. Ben benieuwd hoe NS hier op gaat reageren …
Ik zie nu dat ik die mail ook heb ontvangen. Wat ontzettend slecht weer(!) inderdaad. Ben benieuwd hoe NS hier op gaat reageren …
Ik denk dus dat iedereen dat heeft gekregen!
Met de meeste winacties doe ik niet eens mee.
Volgens mij doe jij wel degelijk mee:
Die misbruiken mijn naam. Daar heb ik mijn advocaat op gezet. Ik eis van iedere download €2. En verder is dit toch niet serieus te nemen, er is niet eens een stedenapp of papieren gids voor Leiden, stelletje stumpers. Maar wel geld ophalen via crowdfunding, daar eis ik ook 25% van. Zo, dat zal ze leren. Dan kan ik zelf stoppen met crowdfunden, ik werd vandaag toch al niet zo vrolijk van het lezen van de brief van de Staatssecretaris van Financiën over de stand van zaken wetsvoorstel Wet werkelijk rendement box 3.
Ik zie nu dat ik die mail ook heb ontvangen. Wat ontzettend slecht weer(!) inderdaad. Lijkt erop dat iedereen die nu meedoet met de actie van 14 december deze mail ontvangt. Dit worden straks tientallen topics hier. Ben benieuwd hoe NS hier op gaat reageren …
Zo, die chef krijgt het nog druk.
Ik ga nu ook even meedoen, wil dan ook wel eens zien hoe NS zich hier uit gaat lullen.
Ik denk dus dat iedereen dat heeft gekregen!
Daar lijkt het inderdaad wel op. Net als je dacht dat het niet erger kon met de Wintercity …
Een gewaardeerd medeforumlid schreef het in een privébericht naar me: Idee een 10, uitvoering een 2.
Daar lijkt het inderdaad wel op. Net als je dacht dat het niet erger kon met de Wintercity …
Een gewaardeerd medeforumlid schreef het in een privébericht naar me: Idee een 10, uitvoering een 2.
Ik had voor dit hele Wintercity circus begon nog het idee om hier een poll te maken met hoe veel fouten er dit jaar zou zijn en/of wat de ergste fout zou zijn, maar wilde niet niet gelijk al zo negatief zijn. Gemiste kans.
Cheffie mag nog een adresje in de routeplanner zetten.
Het hoeft in ieder geval niet specifiek met Kerst. Doe die van mij maar op mijn verjaardag.
Of zullen we het om de beurt bij een superuser doen en daar lekker samen van genieten?
Ik doe ff mee voor 14-12….
Eerst ff inloggen en accoord met voorwaarden (jongens, onthou mij nou eens!)
Ga naar vandaag… en nog een keer ga naar vandaag (oh nee eerst moet ik dan een Momo bestellen, ff terug naar 13-12 dan maar)
Die is dan snel verlopen… Waar stond dat je alleen op 13-12 mee mocht doen?
Voor die stedenapp code ns24-0s8dzs64jomue64 (en ik weet zeker dat iedereen er zoveel mee kan bestellen als je maar wilt).
Ik heb de klantenservice maar even gebeld om ze hier van op de hoogte stellen. En morgen ochtend gaan er waarschijnlijk wat alarmbellen af en ik dacht laat ik ze maar even nu bellen dan is de ochtend shift alvast voorbereid op deze pijnlijke fout. Het is niet een kop koffie niet perongeluk verkeerd is weggeven. Als inderdaad elke deelnemer dit heeft gekregen wens ik het team dat hier de leiding over heeft heel veel succes. De medewerker had het over meer dan 1 miljoen mensen…...
Eigenlijk werkte de Wintercity wel (voor mij, ongeacht het prijzenpakket) maar nu gaat het zoals verwacht weer lekker mis. De kerstbal van eergisteren ‘schudden’ lukte nog wel (als je weet wat de bedoeling is)…
‘t Is allemaal wat zeg Was eerder vandaag/gisteren ook ineens geen contracthouder meer voor wijzigen Flex in de app, maar dat was mijn eigen fout (want met andere/verkeerde e-mail ingelogd maar hoi Robert of Goedendag in Mijn NS zag er wel goed uit verder).
Het fijne is ook dat het morgen dus zaterdag is en dat kantoor personeel nu last minute in eens in moet vliegen. En als het zo is dat meer dan een miljoen dit hebben gekregen hoe ga je dat uitleggen?
Nou ja, tot nu toe zijn het natuurlijk alleen de mensen die deze nacht al gebruik hebben gemaakt van de actie. Dat zullen er vast geen miljoen zijn. Hopelijk lost NS dit snel op …
Ik ga straks denk ik wel even chatten met NS over mijn gewonnen prijs. Ben benieuwd naar de reactie.
Het punt is dat ik deze mail kreeg zonder de actie te openen dus kreeg deze random. Ben wel aangemeld bij de Wintercity. Ik had de Preis van gisteren, vrijdag al eerder geopend en kreeg dus zaterdag 0:13 random die Mail.
Zo'n foutje hoort kennelijk bij wintercity. De excuusmail ligt vast al klaar. Maar als NS nog serieus genomen wil worden, laten ze dan op zijn minst een gigantische miljoenenmaaltijd organiseren voor allen die ze een chef aan huis beloofden, bijvoorbeeld aan lange tafels in de hal van Utrecht Centraal. Maar dan wel met iets beters dan een klef broodje.
Ik markeer (hartstikke fout natuurlijk!) het antwoord van @mrfreeze namens alle winnaars
Ik ga straks denk ik wel even chatten met NS over mijn gewonnen prijs
Eens kijken welke uitweg men nu bedenkt
Na het weekend een excuus-mail ‘joh, we zijn erachter gekomen dat…’
Die misbruiken mijn naam. Daar heb ik mijn advocaat op gezet. Ik eis…
Lach van de dag (of nacht)
Och ja, en de NS kan ook niks/niets met hun eigen camera beelden (een OV-fiets keurig ingeleverd maar door iemand anders gestolen of zo)
...dit wordt alleen bekeken wanneer er camerabeelden worden opgevraagd door justitie. Dus over je privacy hoef je je geen zorgen te maken!
Off-topic verder, maar zoek het maar lekker uit met die fietsen! (jij wint)
On-topic, doe wat je wilt in Wintercity! (jij maakt kans op van alles wat je niet wilt)
Hoihoi, zomaar gewonnen. Win nooit iets. Net gebeld en 1e kerstdag afspraak gemaakt. Moet ruimte maken in de keuken.
5 gangen is best veel dus 2 dagen ervoor niets eten.
Zoiets kost algauw € 1.000,00 en dat is best veel voor iemand die maar € 50.00 in de week te besteden heeft.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Heeeeeerlijk
Zullen we de Wintercity maar omdopen in de Blundercity. Is meer toepasselijk bij de NS. Ik ben trouwens zeer teleurgesteld want bij een eerste blik heb ik de mail dus niet gehad.
Hoi,
Ik heb zojuist meegedaan met de nieuwe wintercity actie van vandaag.
Hierop kreeg ik een mailtje dat ik een chef aan huis heb gewonnen. Deze actie loopt echter pas vanaf morgen en ik zal het mailtje dan ook per abuis hebben ontvangen.
Beetje jammer gezien vorige jaar exact hetzelfde gebeurde.. Je zou mogen verwachten dat NS na vorig jaar wel geleerd zou hebben niet weer dezelfde fout te maken.
Ik hoop dat NS dit probleem oplost voor de volgende deelnemers zodat ze niet weer een hoop mensen blij maakt met een dooie mus.
Ik heb die mail ook gekregen. Ik wist niet of het echt was. Vandaar dat ik hier gezocht heb op dit topic. Ik hoop dat het echt is. Het lijkt me wel wat!
Ik heb de klantenservice maar even gebeld om ze hier van op de hoogte stellen. En morgen ochtend gaan er waarschijnlijk wat alarmbellen af en ik dacht laat ik ze maar even nu bellen dan is de ochtend shift alvast voorbereid op deze pijnlijke fout. Het is niet een kop koffie niet perongeluk verkeerd is weggeven. Als inderdaad elke deelnemer dit heeft gekregen wens ik het team dat hier de leiding over heeft heel veel succes. De medewerker had het over meer dan 1 miljoen mensen…...
Ik weet niet of jij vorig jaar ook hebt meegedaan, ik denk het niet gezien je reactie, maar vorig jaar heeft NS dus een zelfde soort mail met als prijs een weekend in een Stay Okay voor meerdere personen naar alle deelnemers gestuurd. Je zou dan verwachten dat conform de spreekwoordelijke ezel Dit NS niet een tweede keer overkomt, blijkbaar heb ik NS nog steeds te hoog ingeschat. (En nee ik schat NS niet hoog in).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.