Skip to main content

Hoi,

Ik heb zojuist meegedaan met de nieuwe wintercity actie van vandaag.

Hierop kreeg ik een mailtje dat ik een chef aan huis heb gewonnen. Deze actie loopt echter pas vanaf morgen en ik zal het mailtje dan ook per abuis hebben ontvangen.

Beetje jammer gezien vorige jaar exact hetzelfde gebeurde.. Je zou mogen verwachten dat NS na vorig jaar wel geleerd zou hebben niet weer dezelfde fout te maken.

Ik hoop dat NS dit probleem oplost voor de volgende deelnemers zodat ze niet weer een hoop mensen blij maakt met een dooie mus.

Verrast met de mail dat er bij mij thuis gekookt gaat worden? Niet echt na het lezen van dit topic. Na het stay okay debacle in de vorige wintercity editie, waar ik eerst wel en toen niet gewonnen had, verwacht ik dat NS met een betere tegemoetkoming komt dan 10% korting.

Verschil met vorig jaar is natuurlijk wel dat in dit geval niemand heeft meegedaan aan de chef-actie. Daardoor was het eigenlijk wel direct duidelijk dat dit wel een fout móest zijn.

Maar leren van fouten is blijkbaar lastig. Ook het probleem met het plusteken in een e-mailadres is bijvoorbeeld nog steeds niet opgelost.

De code voor de stedenapp had ik vanmorgen wel ontvangen en invoeren kon ook. Maar toen ik een account moest aanmaken ben ik afgehaakt. Dus als iemand nog een code nodig heeft?

De mail dat ik een etentje thuis bereid door de chef gewonnen had heb ik ook gekregen. En de excuusmail helaas. Had mij zo verheugd op een lichtpuntje in een moeilijke periode.

Wat een blamage van de NS, maar ook van mij aangezien ik al een selectie had gemaakt.

Deze mensen moet ik dus ook teleur stellen 

Ze verwachten nu wel een kerstdiner die ik dan moet organiseren en de kosten kan ophoesten. 

Inmiddels is er een mail verstuurd vanuit NS met meer duidelijkheid over de technische fout.

Slappe tekst in die mail hoor. Had meer iets als dit verwacht:

“Zoals u van ons gewend bent gaat de actie Wintercity niet foutloos. Ieder jaar streven we ernaar om meer fouten te maken. En dat is ook dit jaar weer gelukt, we bakken er dus niets van. Blijf mee doen tot 31 december om van nog meer fouten te genieten.” 🤣

Verrast met de mail dat er bij mij thuis gekookt gaat worden? Niet echt na het lezen van dit topic. Na het stay okay debacle in de vorige wintercity editie, waar ik eerst wel en toen niet gewonnen had, verwacht ik dat NS met een betere tegemoetkoming komt dan 10% korting.

Verschil met vorig jaar is natuurlijk wel dat in dit geval niemand heeft meegedaan aan de chef-actie. Daardoor was het eigenlijk wel direct duidelijk dat dit wel een fout móest zijn.

Maar leren van fouten is blijkbaar lastig. Ook het probleem met het plusteken in een e-mailadres is bijvoorbeeld nog steeds niet opgelost.

Je weet van te voren niet wat het cadeautje van de dag is en soms moet je iets extra doen voor je weet of je wel of niet gewonnen hebt. Ik kon die code activeren en kreeg daarna die mail dat ik gewonnen had.

Je weet van te voren niet wat het cadeautje van de dag is en soms moet je iets extra doen voor je weet of je wel of niet gewonnen hebt. Ik kon die code activeren en kreeg daarna die mail dat ik gewonnen had.

Nu was het toch echt wel duidelijk dat het cadeautje een Time to momo code was, zelfs nog voor het activeren van de code. Dat had ik eerst nog niet gedaan, er stond in de voorwaarden dat er slechts 100.000 waren en op=op, ik wilde daarom niet een code opvragen die ik toch niet zou gaan gebruiken waardoor iemand anders die hem wel wilde gebruiken achter het net zou vissen. Als je dan na opvragen van de code een mail krijgt dat je een chef aan huis hebt gewonnen is het wel duidelijk dat er weer eens een fout is. 

Ook ikkk was zeer verrast door het mailtje over de "Chef aan huis".

Gezien de lange periode dat ik jullie klant ben, ga ik er van uit dat jullie de daarin verwoorde belofte gestand houden.

Met vriendelijke groet,

Al ruim 40 jaar vaste klant tegen steeds slechtere voorwaarden,

Ron Schipper

Ook na excuusmail werkt mijn time to monocode op geen enkele manier. Twee keer blij gemaakt vandaag met een dooie mus?

Zo'n foutje hoort kennelijk bij wintercity. De excuusmail ligt vast al klaar. Maar als NS nog serieus genomen wil worden, laten ze dan op zijn minst een gigantische miljoenenmaaltijd organiseren voor allen die ze een chef aan huis beloofden, bijvoorbeeld aan lange tafels in de hal van Utrecht Centraal. Maar dan wel met iets beters dan een klef broodje.

Je hebt het nieuws gehaald ;) 

Hoi! Voor een item in het nieuwsprogramma EditieNL van RTL ben ik op zoek naar reizigers die door een fout van de NS dachten een luxe vijfsterrenmenu aan huis te hebben gewonnen, maar dit uiteindelijk niet kregen. Herken jij je in dit verhaal? Neem dan contact met mij op via een reactie of stuur een e-mail naar joey.van.peij@rtl.nl

Ook na excuusmail werkt mijn time to monocode op geen enkele manier. Twee keer blij gemaakt vandaag met een dooie mus?

Als de NS al die dooie mussen eens ging vervangen door gebraden haantjes…. heb je in elk geval wat te eten….

Zaterdag 21 december, 21:30 (dat is vanavond als ik dit tik) geeft satirisch programma “Even tot hier” op NPO 1 aandacht aan de wintercity-flater.

Zaterdag 21 december, 21:30 (dat is vanavond als ik dit tik) geeft satirisch programma “Even tot hier” op NPO 1 aandacht aan de wintercity-flater.

Vroeg me al af hoe je dat wist, maar dat is nu wel duidelijk 😄
Hij was leuk! En nog gefeliciteerd met je prijs 🙂

Vroeg me al af hoe je dat wist, maar dat is nu wel duidelijk 😄
Hij was leuk! En nog gefeliciteerd met je prijs 🙂

Dank mrfreeze, het was bijzonder om mee te werken aan de satire, en om toch een dineetje te krijgen. De chef kwam weliswaar niet aan huis,maar het was een leuke reis naar Barneveld.

Reageer