beantwoord

geen kortingskode ontvangen

  • 1 March 2023
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Geen kortingskode ontvangen.

 

ik heb een e-mail ontvangen op 1 februari dat ik als trouwe abonnementhouder iemand mag mee laten reizen voor € 9,95. Bij het bestellen van dit meereisretour moet ik een kortingskode invullen, maar die heb ik niet gehad. Ik wil morgenvroeg reizen met mijn kleinzoon. Hoe ga ik dit oploseen.?

icon

Beste antwoord door MoDe 1 March 2023, 18:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Die code stond niet in de mail zelf of in een bijlage? Of stond er een link in de mail waarmee je dit meereiskaartje kon bestellen?

Ik ken de mail niet, maar je kunt als bovenstaande niet van toepassing is het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Badge +3

Bij eerdere soortgelijke mails ging de link in de e-mail naar een (algemene) bestelpagina met de juiste prijs.

Op die pagina kan je dan ook nog een kortingscode invullen (omdat het gewoon een standaard bestelpagina is), maar dat is dus niet nodig.

Het zou inderdaad beter zijn om (eenmalige) codes te verstrekken.

Reputatie 7
Badge +3

Bij eerdere soortgelijke mails ging de link in de e-mail naar een (algemene) bestelpagina met de juiste prijs.

Bij degene die ik eind januari kreeg staat op de bestelpagina inderdaad al een prijs van €9.95 zonder kortingscode.

 

Reageer