Skip to main content

Goedemorgen,

 

ik heb via de NS spoorwegwinkel 2 kaarten besteld voor een nachtje weg + trein kaart Nijmegen-Dukenburg naar Amsterdam-Zuid

 

9-2-2023 heen en 10-02-2023 terug 

de kaarten zijn ontvangen en al ingevuld en geüpload in de NS app. 
 

nu hebben mijn partner en ik allebei Corona en zijn we genoodzaakt om deze reis te verzetten / geld terug / geld terug op ov kaart. 
 

Ik hoor graag wat hierin mogelijk is. 
 

mvg Kim Wisman 

Hallo Kim Wisman en welkom bij de NS Community,

 

Allereerst veel beterschap gewenst. Je kan het beste contact opnemen met de Spoordeelwinkel. Daar kunnen mijn collega's je verder helpen en gelijk vertellen wat er mogelijk is. De Spoordeelwinkel is telefonisch te bereiken op nummer 088 6721002 of via WhattsApp.


Je moet hiervoor bij de Spoordeelwinkel zijn. Maar met al ingevulde kaarten geef ik weinig kans. Je hebt nu kaarten die niet meer ongeldig zijn te maken. Daarbij is de reis voor over 10 dagen gepland en kunnen jullie weer beter zijn.

Het is nooit slim om ruim van te voren e-tickets in te vullen.


Het is nooit slim om hotels te boeken bij de Spoordeelwinkel.


Reageer