beantwoord

Geld terug E-ticket

  • 31 August 2022
  • 6 reacties
  • 409 Bekeken

Hoi, ik wilde een ticket kopen voor mijn werk om vanaf Barneveld Centrum naar de Veenderhoeve te reizen. Ik heb op de NS app een reisplan aangeboden gekregen met 2 overstapmomenten, dus 2 aparte reizen. Ik dacht als ik het ticket zou kopen dat ik dan allebei die reizen zou krijgen, echter ik heb alleen de reis van Barneveld Centrum naar Lunteren gekregen. Hoe zit dit en kan ik mijn geld nog terugkrijgen?

P.s. Ik heb dit E-ticket gekocht voor aankomende zaterdag 3 september, ik heb hem dus nog niet gebruikt.

icon

Beste antwoord door Robert B 31 August 2022, 20:03

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag IlseBee en welkom op de NS Community!

Wat vreemd dat je slechts voor enkel deze stations een ticket hebt ontvangen. Kan het echter kloppen dat deze reis niet alleen met de trein wordt gemaakt maar ook met een ander vervoersmiddel? Want dan krijg je via ons natuurlijk alleen een ticket voor de trein. Zou je dit eens willen controleren? Want ik heb het idee dat dit aan de orde is. 

Reputatie 7
Badge +1

Dat V-h is geen bekend station-dus ik vermoed, maar het zou heel handig zijn geweest dat gewoon even er duidelijk bij te vermelden, dat het een BUShalte is. Hopelijk gaat er zelfs ZA een bus naartoe-dat is allang niet meer vanzelfsprekend op de Veluwe. Als-naar je zegt-het zelfs 2x overstappen is zou dat dus betekenen dat je ook met 2 bussen moet. Je kan geen online tickets in NL kopen voor combi trein+bus.

Of bedoel je soms Veenwouden? Dat ligt in Frysklan-heeft meestal de eige Fryske naam Feanwald en vanaf kippenhoofdstad moet je dan Conx tot Amersfrt-NS naar Ljouwert, om in styl te blyve, dan Arriva treintje, dus 2x overstap en 3 vervoerders! Maar ook zelfs dan zou het op 1 ticket moeten kunnen.

Ouderwetse aardrijkskunde en topografie wint het vaak van die apps.

Badge +3

Ik denk dat je het ticket via 9292 gekocht hebt, dus zal je bij hen moeten zijn als er tickets missen voor een deel van je reis (de Keolis buurtRRReis 305 bus van Lunteren naar De Klomp).

De tweede overstap krijg ik er niet uit, het is namelijk 3 minuten lopen vanaf De Klomp), maar dan is het een treinreis via Amersfoort en Utrecht en dat duurt 1:18 i.p.v. 0:31.

Via https://twitter.com/9292 is meestal het snelst, bellen is duur.

Goedemiddag IlseBee en welkom op de NS Community!

Wat vreemd dat je slechts voor enkel deze stations een ticket hebt ontvangen. Kan het echter kloppen dat deze reis niet alleen met de trein wordt gemaakt maar ook met een ander vervoersmiddel? Want dan krijg je via ons natuurlijk alleen een ticket voor de trein. Zou je dit eens willen controleren? Want ik heb het idee dat dit aan de orde is. 

Het was inderdaad een reis met een trein en een bus. Ik reis eigenlijk bijna nooit met het ov, dus dat wist ik niet.

Ik denk dat je het ticket via 9292 gekocht hebt, dus zal je bij hen moeten zijn als er tickets missen voor een deel van je reis (de Keolis buurtRRReis 305 bus van Lunteren naar De Klomp).

De tweede overstap krijg ik er niet uit, het is namelijk 3 minuten lopen vanaf De Klomp), maar dan is het een treinreis via Amersfoort en Utrecht en dat duurt 1:18 i.p.v. 0:31.

Via https://twitter.com/9292 ​​​/ is meestal het snelst, bellen is duur.

 

Hallo, inderdaad, ze reageren snel op Twitter.

Reputatie 6
Badge +1

Via https://twitter.com/9292 is meestal het snelst, bellen is duur.

De klantenservice van 9292 is bereikbaar via 088 - 0760630, dit is een telefoonnummer met reguliere belkosten. Het dure nummer, 0900 - 9292, is alleen voor reisadviezen (90 cent per minuut).

Reageer