Geld terugkrijgen | NS Community
beantwoord

Geld terugkrijgen

  • 4 April 2022
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Goedemiddag, ik heb een kaartje besteld voor €7.60 maar op verkeerde datum , kan ik de geld terug krijgen en de kaartje verwijderen?

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 4 April 2022, 18:43

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Alleen als het e-ticket nog niet is gedownload en niet in de app is geladen, kunt u contact opnemen met de klantenservice om dit ticket te annuleren. Is het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

Als het ticket al is gedownload of in de app geladen, dan zou u hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer