beantwoord

Geldigheid groepsreisticket daluren

  • 9 June 2022
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Binnenkort ga ik met een groep vrienden op vakantie. Hiervoor hebben we een treinkaartje nodig.

Het groepsticket daluren zouden we hiervoor willen gebruiken. 

Onze vliegreis is vroeg in de ochtend. Waardoor we de laatste trein willen nemen van de dag. Wat betekent dat we tijdens de rit op 2 dagen reizen binnen enkele uren.

Mijn vraag is of het ticket 24 uur geldig is of alleen gebruikt mag worden op dezelfde dag?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 9 June 2022, 11:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Deze ticket is geldig van een seconde na middernacht tot vier uur de volgende ochtend, totaal dus maximaal 28 uur binnen deze kaders. U kunt het zelf uitrekenen, vroeg in de ochtend is rekbaar, ;-)

Ik zou de trein net na middernacht nemen als u daarmee nog op Schiphol kunt komen, maar er voor kan dus ook. Regionaal zijn er nachttreinen. Als u er voor vier uur in de ochtend bent kan dat dus nog, de wachttijden op Schiphol zijn er ook en u bent er doorgaans een paar uur kwijt. Na vier uur plus de wachttijd is ook vroeg in de ochtend, 😉.

Reputatie 7
Badge +3

Als de laatste reis van de dag na 0.00 uur vertrekt, geen probleem. Als de aankomst vóór 4.00 uur is, geen probleem. Als beide niet zo zijn, probleem.

Dat is dan duidelijk!

Bedankt voor de informatie.

 

 

Reageer