Hoi Corry Bouwmeester,
Wanneer heb je de mail ontvangen? Er zijn afgelopen zaterdag duizenden onterechte mails verstuurd, waarin vermeld werd dat je de chef zou hebben gewonnen, terwijl de actie voor de chef-aan-huis pas zondag was. Als het goed is, heb je in dat geval enkele uren later een excuusmail van NS ontvangen.
Mocht je daadwerkelijk de winnaar zijn van de actie op zondag, neem ik aan dat TWBA nog wel contact met je opneemt.
Goedenavond @Corry Bouwmeester, Welkom op de NS Community!
Op welke dag heb jij deze mail ontvangen? Er is namelijk een foute mail rond gestuurd op de verkeerde datum.
Hoi Corry Bouwmeester,
Wanneer heb je de mail ontvangen? Er zijn afgelopen zaterdag duizenden onterechte mails verstuurd, waarin vermeld werd dat je de chef zou hebben gewonnen, terwijl de actie voor de chef-aan-huis pas zondag was. Als het goed is, heb je in dat geval enkele uren later een excuusmail van NS ontvangen.
Mocht je daadwerkelijk de winnaar zijn van de actie op zondag, neem ik aan dat TWBA nog wel contact met je opneemt.
Inderdaad... Zaterdag
Ik kreeg wel een excuus mail over een andere actie…
Dank voor de reactie
In die excuus mail stond:
Dat ging even helemaal fout vanochtend: je hebt door een technische fout een mail ontvangen met de boodschap dat je een chef aan huis gewonnen hebt, terwijl je natuurlijk je gratis steden-app actiecode moest krijgen. Onze excuses voor het ongemak!
Dat over de chef aan huis stond niet in het onderwerp van de mail, misschien heeft u alleen dat gezien en de mail verder niet geopend en gelezen omdat de tekst van het onderwerp aangaf dat het om een andere actie ging.
In die excuus mail stond:
Dat ging even helemaal fout vanochtend: je hebt door een technische fout een mail ontvangen met de boodschap dat je een chef aan huis gewonnen hebt, terwijl je natuurlijk je gratis steden-app actiecode moest krijgen. Onze excuses voor het ongemak!
Dat over de chef aan huis stond niet in het onderwerp van de mail, misschien heeft u alleen dat gezien en de mail verder niet geopend en gelezen omdat de tekst van het onderwerp aangaf dat het om een andere actie ging.
Mag ik dit dan wederom niet erg handig vinden? Volgens mij is regel 1 bij een herstelmail dat je het onderwerp hetzelfde houdt. Ik heb mij inmiddels naar afgemeld voor mails van NS. Zeker nu met de Wintercity krijg je dagelijks één of meerdere mails.
Zeker nu met de Wintercity krijg je dagelijks één of meerdere mails.
Je had je ook niet hoeven aanmelden voor Wintercity, dan krijg je de dagelijkse mails niet.
Maar ik vind het ook niet heel handig dat de foute chef niet in het onderwerp van de mail stond. Aan de andere kant, zaterdag was de actie voor die Time to momo stedenapp, dat was duidelijk te zien, wanneer je dan in de mail bericht krijg dat je een chef aan huis hebt gewonnen dan gaat er denk ik toch wel een lampje branden dat er iets niets, zeker als je vervolgens een mailtje met excuses ontvangt. En dan mailtje had dan wel duidelijker kunnen zijn wqt betreft onderwerp, zodat je dat al ziet voordat je de mail opent.
Zeker nu met de Wintercity krijg je dagelijks één of meerdere mails.
Je had je ook niet hoeven aanmelden voor Wintercity, dan krijg je de dagelijkse mails niet.
Maar ik vind het ook niet heel handig dat de foute chef niet in het onderwerp van de mail stond.
Ik heb de eerste 2 jaar ook niet meegedaan, ik ben dit jaar alleen maar gaan meedoen uit een soort leedvermaak om te zien wat er dit jaar weer allemaal mis zou gaan. Ik ben tot op heden daar niet teleurgesteld over.
Ik heb de eerste 2 jaar ook niet meegedaan, ik ben dit jaar alleen maar gaan meedoen uit een soort leedvermaak om te zien wat er dit jaar weer allemaal mis zou gaan. Ik ben tot op heden daar niet teleurgesteld over.
Ik had de andere jaren wel meegedaan, hoewel ik de cadeautjes en prijzen toch niet hoefde. Dit jaar wilde ik eigenlijk niet meedoen, maar na de eerste meldingen van problemen zoals niet kunnen aanmelden of krassen toch maar gedaan om het zelf te testen. En inderdaad ook uit een soort leedvermaak. Bij winacties met prijzen die anderen wel heel graag zouden willen winnen doe ik niet mee, die gun ik andere deelnemers. Bij de echte actie van de chef heb ik dus niet mee gedaan.