Hoeveel ‘meereisretours’ mag ik boeken/kopen? | NS Community
beantwoord

Hoeveel ‘meereisretours’ mag ik boeken/kopen?

  • 14 September 2022
  • 10 reacties
  • 302 Bekeken

Hoeveel ‘meereisretours’ mag ik boeken/reserveren?

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 14 September 2022, 12:00

Bekijk origineel

10 reacties

Bedoelt u de meereisretours? die actie is inmiddels afgelopen, ze zijn niet meer te bestellen. Als u nog een geldig meereisretourtje heeft, dan mag er maximaal één persoon meereizen per persoon met een betaald vervoerbewijs. De voorwaarden daarvoor zijn hier terug te vinden:
https://www.ns.nl/binaries/_ht_1533554422929/content/assets/ns-nl/overig/informatie-over-meereisretour.pdf

Als u meereiskorting bedoelt, dan mogen er maximaal 3 personen gebruik maken van meereiskorting per persoon die zonder meereiskorting reist.

Badge +3

Het gaat hier vermoedelijk om een aanbieding speciaal voor abonnementhouders, die ik gisteren per mail ontving:


Voor zover ik kan zien, is er geen maximum per abonnementhouder. De voorwaarden luiden:
 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik was al op zoek bij de Spoordeelwinkel.

Met 2 abonnementen en 3 kaarten (+NSextra) in MijnNS ook deze mail niet ontvangen.

Reputatie 6

Ik heb hem helaas ook niet ontvangen, jammer is dat weer. En ik ondervind al zoveel  ellende van de draadbreuk op de `Hanzelijn. 

Badge +3

Je kunt de Meereisretours hier bestellen. De link staat inmiddels al her en der op internet, dus hij kan nu ook wel in dit topic.

Reputatie 2

Waar blijft het officiële antwoord van NS op de vraag van TS?

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Was weekend.

OF; ze hadden totaal niet verwacht-alweer een verse nieuwe plannenbedenker/inkomstenverwerver aangesteld zonder enige feeling met wat de treinreiziger bezighoudt-dat er zelfs maar iemand aan zou denken dat dit tot vragen zou leiden.

Reputatie 7
Badge +3

Waar blijft het officiële antwoord van NS op de vraag van TS?

 

 

Er is toch een antwoord gekozen?

Reputatie 2

Waar blijft het officiële antwoord van NS op de vraag van TS?

 

 

Er is toch een antwoord gekozen?

Wat is het antwoord op de vraag “Hoeveel ‘meereisretours’ mag ik boeken/kopen?”

 

Volgens mij is dit er 1, maar ik heb de vraag uitgezet.

Reageer