Skip to main content

Hoeveel ‘meereisretours’ mag ik boeken/reserveren?

Bedoelt u de meereisretours? die actie is inmiddels afgelopen, ze zijn niet meer te bestellen. Als u nog een geldig meereisretourtje heeft, dan mag er maximaal één persoon meereizen per persoon met een betaald vervoerbewijs. De voorwaarden daarvoor zijn hier terug te vinden:
https://www.ns.nl/binaries/_ht_1533554422929/content/assets/ns-nl/overig/informatie-over-meereisretour.pdf

Als u meereiskorting bedoelt, dan mogen er maximaal 3 personen gebruik maken van meereiskorting per persoon die zonder meereiskorting reist.

Het gaat hier vermoedelijk om een aanbieding speciaal voor abonnementhouders, die ik gisteren per mail ontving:

Voor zover ik kan zien, is er geen maximum per abonnementhouder. De voorwaarden luiden:

Ik was al op zoek bij de Spoordeelwinkel.

Met 2 abonnementen en 3 kaarten (+NSextra) in MijnNS ook deze mail niet ontvangen.

Ik heb hem helaas ook niet ontvangen, jammer is dat weer. En ik ondervind al zoveel  ellende van de draadbreuk op de `Hanzelijn. 

Je kunt de Meereisretours hier bestellen. De link staat inmiddels al her en der op internet, dus hij kan nu ook wel in dit topic.

Waar blijft het officiële antwoord van NS op de vraag van TS?

Was weekend.

OF; ze hadden totaal niet verwacht-alweer een verse nieuwe plannenbedenker/inkomstenverwerver aangesteld zonder enige feeling met wat de treinreiziger bezighoudt-dat er zelfs maar iemand aan zou denken dat dit tot vragen zou leiden.

Er is toch een antwoord gekozen?

Er is toch een antwoord gekozen?

Wat is het antwoord op de vraag “Hoeveel ‘meereisretours’ mag ik boeken/kopen?”

Volgens mij is dit er 1, maar ik heb de vraag uitgezet.

Reageer