beantwoord

Ik wil graag meedoen met winactie 18 december NS wintercity

  • 18 December 2023
  • 9 reacties
  • 2289 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik wil graag meedoen met NS wintercity van 18 december (waarbij je de mogelijkheid krijgt om 1 jaar lang gratis treinreizen te winnen). Helaas doet de knop “Doe mee” het niet. Kunnen jullie mij aangeven waar dit aan ligt? Zie onderstaand een printscreen.

 

De andere dagen van de wintercity advent kalender werkten wel. 

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Nikki Hofs

icon

Beste antwoord door Laura NS 18 December 2023, 12:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Meerdere mensen hebben bij andere winacties van deze wintercity een grijze knop gekregen. Ik had dat bij de vorige winactie maar vanmorgen wel geel.

Ik vermoed dat als de prijs/prijzen vergeven is/zijn de button voor degenen die nog mee willen doen op grijs gaat. De klachten over die grijze button gaan namelijk alleen over dagen dat er iets te winnen is.

Ik kon net nog meedoen. Ik heb dezelfde vermoedens als vorige keer. Je zou de cookies nog kunnen verwijderen, maar anders is er al meegedaan. Wellicht iemand die hetzelfde mailadres voor Mijn NS gebruikt?

Ik kan ook niet meedoen, zowel niet als ik vanuit de email er heen ga als wanneer ik via de overzichtspagina ga. Mijn email wordt niet door iemand anders gebruikt. Erg jammer, zeker bij deze winactie!

 

 

Ik krijg zojuist door dat de winnaar er al is, en je daarom niet meer mee kan doen, helaas.

Reputatie 7
Badge +3

Dus als je pas laat de mail met link krijgt, vis je er altijd naast. Toen ik de grijze button kreeg bij een winactie was had ik de mail met link pas in de middag gekregen.

De winnaar was er kennelijk al echt heel vroeg uit. Je krijgt immers ook direct te weten of je wel of niet hebt gewonnen. Bij de volgende wordt dit wat duidelijker gecommuniceerd.

Reputatie 7
Badge +3

Dus als je pas laat de mail met link krijgt, vis je er altijd naast. Toen ik de grijze button kreeg bij een winactie was had ik de mail met link pas in de middag gekregen.

Je hoeft niet te wachten tot je de mail krijgt, je kunt al voor de mail ontvangen is meedoen, als je wilt al direct na middernacht. 

Ik krijg net deze actie en vraag me af of t spam is ? 
https://ns.nl@tinyfy.cc/UScdqItf/?gratis-cadeaubon-kerst-een-jaar.html 

Dat is inderdaad spam.

Reageer