beantwoord

Inloggen wintercity lukt niet

  • 1 December 2022
  • 73 reacties
  • 2598 Bekeken

Vorige week een mail ontvangen om me aan te melden voor wintercity. Dat lukt niet. Hij geeft steeds aan dat ik een abonnement moet hebben. Ik heb een Flex basis abonnement en ik heb de mail ontvangen. Dan zou dat inloggen toch m,oeten lukken. Ik snap het niet.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 1 December 2022, 14:10

Bekijk origineel

73 reacties

Bij mij laadt de site helemaal niet goed. Elke 100 pogingen zorgt er pas voor dat Google Chrome of Safari de site laad zodat ik het cadeautje kan openen en de vraag kan beantwoorden.

Badge +3

Na beantwoorden van de vraag blijft Chrome hangen. Kruisje rechtsboven doet niets.

 

Reputatie 7
Badge +3

Oh, dat had ik ook. Heb dan maar refresh gedaan. 

Verder heb ik nog echt gehad dat iets niet werkte, alleen bij eerste keer inloggen met mailadres dat ik niet het juiste abonnement had, bij 2e keer mocht ik ineens wel meedoen. 

Reputatie 7
Badge +1

Chrome bleef bij mij ook hangen na het antwoorden van elke vraag. Verversen hielp ook bij mij.

Vandaag geen mail gekregen, maar er was blijkbaar wel een nieuwe vraag met wat vreemde mogelijke antwoorden:

 

Badge +3

Haha, er komen 207.36 personen. Door voor de koelkast en zo kom je nog ergens.. 😂

Reputatie 7
Badge +3

Bedankje voor vandaag is maar weer eens gratis e-books van Bookchoice, wat ook al 2 jaar standaard het verjaardagscadeau is (heeft het nog niet genoeg nieuwe abonnee's voor Bookchoice opgegeleverd?). Ik zie dit meer als reclame voor Bookchoice, voordelig kennis maken ermee, lekker makkelijk weggeven, zal NS weinig kosten. 

Kan er voor de boekenliefhebbers niet gewoon een keer een vrij besteedbare cadeaubon als cadeau worden gegeven, ik lees geen e-books en heb geen interesse in een selectie die door anderen gemaakt is, ik kies graag zelf. 

 

 

Ik vraag me nog wel af of je nog eens gratis e-books bij Bookchoice kunt downloaden als je al een keer van het NS verjaardagscadeautje gebruik hebt gemaakt. Misschien staat dat in de voorwaarden. 

Eh, welke voorwaarden? Ik krijg alleen maar dit na klikken op de link:

 

Edit 12 uur later, intussen werkt het wel.

In de voorwaarden staat o.a. dat er in totaal 40.000 codes beschikbaar zijn. Iets zegt me dat er meer abonnementhouders de code opvragen en er dus weer klachten gaan komen dat de codes op zijn. 

Reputatie 7
Badge +1

Chrome bleef bij mij ook hangen na het antwoorden van elke vraag. Verversen hielp ook bij mij.

Dit gebeurt bij mij ook steeds. Verversen helpt dan wel inderdaad, maar dan moet je weer opnieuw naar de vragen toe.

Reputatie 7
Badge +3

Na geen warm drankje, geen1e klas upgrade ook geen bookchoice. Bookchoice heb ik ook nooit als verjaardagskadootje gekregen ☹️ maar als 40.000 codes zijn dan zal ik niet de enige zijn die dit kadootje moet missen.

Ondertussen wordt vandaag wel mijn abonnementsgeld afgeschreven.

Reputatie 7
Badge +1

Na geen warm drankje, geen1e klas upgrade ook geen bookchoice. Bookchoice heb ik ook nooit als verjaardagskadootje gekregen ☹️ maar als 40.000 codes zijn dan zal ik niet de enige zijn die dit kadootje moet missen.

Ondertussen wordt vandaag wel mijn abonnementsgeld afgeschreven.

Ik zou hier, zoals Momo al schreef, gewoon nog eens achteraangaan of een klacht indienen.

Je had ook al contact met iemand van NS hierover toch? Hoe is het daarmee afgelopen?

Reputatie 7
Badge +3

Na geen warm drankje, geen1e klas upgrade ook geen bookchoice. Bookchoice heb ik ook nooit als verjaardagskadootje gekregen ☹️ maar als 40.000 codes zijn dan zal ik niet de enige zijn die dit kadootje moet missen.

Ondertussen wordt vandaag wel mijn abonnementsgeld afgeschreven.

Ik zou hier, zoals Momo al schreef, gewoon nog eens achteraangaan en desnoods een klacht indienen.

Je had ook al contact met iemand van NS hierover toch? Hoe is het daarmee afgelopen?

Ik heb al maanden contact… ict zegt dat er geen problemen zijn, dat ik alles moet kunnen krijgen. Zelfs mailadressen wijzigen helpt niet en in mijn eigen mailaccounts kan ik niets geks vinden. Sinds 1 december dagelijks contact, maar dat levert niets op. Behalve een code van een andere superuser .

Reputatie 7
Badge +1

Ik zou dan in eerste instantie op dit aanbod van Erryt NS uit een ander topic ingaan:

Of anders toch een officiële klacht indienen.

Reputatie 7
Badge +3

Na geen warm drankje, geen1e klas upgrade ook geen bookchoice. Bookchoice heb ik ook nooit als verjaardagskadootje gekregen ☹️ maar als 40.000 codes zijn dan zal ik niet de enige zijn die dit kadootje moet missen.

Ondertussen wordt vandaag wel mijn abonnementsgeld afgeschreven.

Hoe vervelend het ook is en wat mij betreft ook volkomen onbegrijpelijk dat het tot nog toen door niemand op te lossen is, heeft het geen zin om iedere dag bij ieder cadeautje en bij welke andere actiemail dan ook hier op de community of op Twitter weer dezelfde klaagzang dat je geen mails ontvangt neer te pennen. Ga verder met de ICT afdeling, dien zoals ik al eerder aangaf een officiele klacht in, want via deze community of Twitter kan het blijkbaar niet opgelost worden. 

Reputatie 7
Badge +3

Na geen warm drankje, geen1e klas upgrade ook geen bookchoice. Bookchoice heb ik ook nooit als verjaardagskadootje gekregen ☹️ maar als 40.000 codes zijn dan zal ik niet de enige zijn die dit kadootje moet missen.

Ondertussen wordt vandaag wel mijn abonnementsgeld afgeschreven.

Hoe vervelend het ook is en wat mij betreft ook volkomen onbegrijpelijk dat het tot nog toen door niemand op te lossen is, heeft het geen zin om iedere dag bij ieder cadeautje en bij welke andere actiemail dan ook hier op de community of op Twitter weer dezelfde klaagzang dat je geen mails ontvangt neer te pennen. Ga verder met de ICT afdeling, dien zoals ik al eerder aangaf een officiele klacht in, want via deze community of Twitter kan het blijkbaar niet opgelost worden. 

Ik ben al 2 jaar bezig...ook met ict. Het is nogal frusterend om te zien welke leuke acties ik misloop.

Reputatie 7
Badge +3

Ja, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is, maar constant klagen dat je niet mee kan doen en en geen mails krijgt gaat het niet oplossen. 

Erryt heeft in een ander topic aangeboden om het voor je te willen bekijken, probeer dat eens. Misschien loopt hij tegen dezelfde problemen aan als anderen die het hebben geprobeerd, maar misschien kan hij er elders meer druk achter zetten. 

Ik had je eerder aangeboden de barcode voor het warme drankje door te sturen. En als je de Bookchoice code wil mag je die ook zo hebben. 

Ik kan ook niet inloggen voor de wintercity. Ikheb wel de mail over de actie ontvangen, krijg als ik inlog met datzelfde mailadres, waar ook mijn facturen op komen een waarschuwing met welke abonnementen het niet werkt en ik krijg allerlei abonnementen te zien. Heb echter al Flex weekend voordeel. Ns klantenservice kon ook niet verder helpen. Drie devices geprobeerd, 5 browsers, cookies verwijderd, etc. Ik had graag bijvoorbeeld de code voor 1e klas upgrade ontvangen. 

Ik heb Dal Voordeel abo, kan niet inloggen bij Wintercity met mijn email adres wat ik voor mijn NS account gebruik. Ik ontvang zo wie zo geen enkele email van NS, terwijl op mijn account staat aangevinkt dat ik alle emails wil ontvangen. Wat heb je aan aanbiedingen als je ze nooit ontvangt🤔

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb Dal Voordeel abo, kan niet inloggen bij Wintercity met mijn email adres wat ik voor mijn NS account gebruik. Ik ontvang zo wie zo geen enkele email van NS, terwijl op mijn account staat aangevinkt dat ik alle emails wil ontvangen. Wat heb je aan aanbiedingen als je ze nooit ontvangt🤔

Ik heb dit probleem al ruim 2 jaar. Ik ben benieuwd wat voor soort mailadres jij gebruikt. Ik heb een mailadres van eigen domein, maar voor wintercity toen dat ook daarvoor niet werkte in mijnns 3x ander mailadres (ziggo,gmail) gezet. Bij mij werkte dat niet, maar misschien bij jou wel?

 

Badge +3

Het bedankje voor 8-12-2022:

Muffin voor€ 1,50 bij een handgemaakte drank bij Starbucks ● Elke Deelnemer aan NS Wintercity kan tussen 8 december 2022 en 31 december 2022 eenmalig een kortingscode voor een muffin bij de Starbucks aanvragen. ● Op vertoon van het NS Wintercityscherm of de bevestigingsmail met de kortingscode krijg je een muffin voor € 1,50 bij aankoop van een handgemaakt (lees “vers bereid”) drankje.

De code/scherm die je dus moet tonen is 🤣

De gele knop gaat naar https://www.starbucks.nl/nl/store-locator

Je zult maar in Delfzijl of Assen of zo wonen… mag je naar Groningen of Zwolle. Maar wacht, langs de A28 net onder Meppel zit ook een Starbucks, bij de Shell 😅

Edit: oh toch niet… Alleen geldig bij Starbucks op de stations en op Eindhoven Airport (dus niet geldig bij de Starbucks op Schiphol).

Met mijn hotmail-adres kom ik ook niet in de actie, ik kreeg wel de mail met de actie. Dat is me een aantal jaren geleden gelukt, mail krijgen. Maar helaas heb ik er nog niks aan, want ik kom de actie niet in. Toen was er door klantenservice een mail aangemaakt die het probleem op moest lossen. Na een aantal dagen die gekregen, maar helaas.. Ook geen lekker warme koffie voor mij dus 

Reputatie 7
Badge +3

Met mijn hotmail-adres kom ik ook niet in de actie, ik kreeg wel de mail met de actie. Dat is me een aantal jaren geleden gelukt, mail krijgen. Maar helaas heb ik er nog niks aan, want ik kom de actie niet in. Toen was er door klantenservice een mail aangemaakt die het probleem op moest lossen. Na een aantal dagen die gekregen, maar helaas.. Ook geen lekker warme koffie voor mij dus 

Gebruik jij jouw hotmail voor MijnNS?

Badge +3

Ik had een koffie-code maar die al weggegeven.

Reputatie 7
Badge +3

Er is een antwoord gekozen van @Aurora NS maar ik zie nergens in dit topic een terugkoppeling van de vraag die zij had uitstaan.

Zelf wacht ik nog steeds op de oplossing van het inmiddels al ruim 2,5 jaar durende probleem waardoor ik niet mee kon doen.

Reputatie 7
Badge +3

Wat betreft dat gekozen antwoord dat je met een NS Flex basis contract niet deel konnemen aan de Wintercity actie en dat je bij gebruik maken van de maand gratis Flex Dal Voordeel wel mee kon doen,  verder op de 1e pagina van dit topic gaf ik al aan dat ik bij een 2e keer proberen wel met mijn Flex Basis mee kon doen en ik was niet de enige met alleen Flex Basis die gewoon mee kon doen. De speculatie van Aurora was dus niet correct. Of het was wel zo bedoeld dat je met Basis niet mee kon, net als dat het niet de bedoeling is dat je een Meereisretour actieticket later dan 60 dagen kan gebruiken, maar wat ook gewoon kan. Maar het echte juiste antwoord op de vraag doet er nu niet meer toe, de actie is toch al lang afgelopen. 

Reageer