Skip to main content

het inwisselen van mijn code lukt niet. In de email staat dat het inwisselen van de code t/m 31 dec mogelijk is. zie onder.

Hallo Pannevis1975 en welkom bij de NS Community,

Ik ga er gelijk voor je achteraan. Hopelijk krijg ik snel antwoord.

Lukt het vandaag nog? Ik wil morgen gebruik maken van de app namelijk;-)

Lukt het vandaag nog? Ik wil morgen gebruik maken van de app namelijk;-)

Ik denk het niet. Op eerste kerstdag gaat dat echt niet lukken. De hele Wintercity is ook dit jaar weer een aaneenschakeling van fouten. Dit voor het 3e jaar op rij.  

Ook hier melding ‘ongeldige code’ ontvangen. Graag advies. 

Het signaal is opgemerkt en zoals Sascha NS aangaf is het intern doorgezet en zijn we ermee bezig. 

Het signaal is opgemerkt en zoals Sascha NS aangaf is het intern doorgezet en zijn we ermee bezig. 

Ik neem aan dat je Erryt bedoeld en niet Sacha. Ik vind 6 dagen eigenlijk best wel lang. Gaan jullie de Wintercity nog intern evalueren. Het is nu voor het derde jaar op rij een groot fouten festival. Irritatie op de Community hierover is ook merkbaar.

Ik bedoelde inderdaad Erryt NS en niet Sascha NS. 😊

Ik heb zojuist vernomen dat Time to Momo gisteren een storing had waardoor de couponcodes niet verzilverd konden worden. Dit zou nu weer mogelijk moeten zijn!

Op basis van de feedback die we ontvangen, wordt de NS Wintercity 2024 uiteraard geëvalueerd, Hoe dit verder zal verlopen, heb ik helaas geen inzicht in. 

Reageer