Jongere dagkaart op de foute dag gekocht | NS Community
beantwoord

Jongere dagkaart op de foute dag gekocht

  • 2 March 2022
  • 4 reacties
  • 395 Bekeken

Ik heb per ongeluk een jongere dagkaart gekocht voor vandaag, terwijl die voor morgen moest zijn. Kan ik daarvoor mijn geld terug krijgen?

icon

Beste antwoord door JurgenH 2 March 2022, 21:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge

In principe niet. Tenzij het ticket nog niet gedownload is.

Reputatie 7
Badge +1

Normaal gesproken worden dergelijke fout/ongebruikte tickets niet vergoed, omdat achteraf niet te controleren is of het kaartje alsnog gebruikt is. Het ticket kan niet ongeldig gemaakt worden namelijk.

Wat ik zou doen is even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen met je meekijken naar een eventuele oplossing.

Reputatie 7
Badge +3

Je bedoelt dat je niet naar de datum gekeken hebt. Je kunt het kaartje van 2 maart gebruiken tot 4.00 uur op 3 maart.

Reputatie 7
Badge +4

Klantenservice wil nog wel eens coulant zijn als je het kaartje heel laat in de avond hebt gekocht op een moment dat je de reis die er op vermeld staat redelijkerwijs niet meer kunt maken. Bel 030 7515155. Ze zijn er dag en nacht.

Ik ben niet in de positie u een toezegging te kunnen doen, maar dit is een van de weinige gevallen waar nog wel eens coulance wordt verleend. NS geeft geen geld voor e-tickets terug als er op enige manier mee gefraudeerd kan worden.

Reageer