Skip to main content

Geprobeerd in te loggen op na wintercity. Ik kreeg dit bericht:

 

Beste reiziger,

 

Wat leuk dat je interesse hebt voor NS Wintercity, de stad vol bedankjes! 

Helaas, je aanmelding is niet gelukt. Voor deelname is het belangrijk dat je een NS-abonnement hebt en een e-mailadres dat bij ons geregistreerd is. 

 

In Mijn NS kun je je gegevens bekijken, en eventueel wijzigen.  

 

Hartelijke groet,

Ivo Steffens, directeur NS Commercie

 

Het ding is dat ik wel de goede email heb gebruikt, maar alsnog krijg ik deze melding. Ook heb ik een oude email geprobeerd waar het account eerst op stond, zelfde verhaal.

Hallo MerlinH en welkom bij de NS Community,

 

Helaas gaat het nog niet helemaal goed bij iedereen betreffende het aanmelden van de NS Wintercity. We werken momenteel aan een oplossing. Hopelijk is deze er snel.


Je hebt wel een NS-abonnement?


Kon vier dagen inloggen, krijg nu melding dat de browser NIET wordt ondersteunt ??

Wat nu.

Groet.


Dat lijkt me vreemd. Heb je de cookies e.d. ook al geprobeerd te verwijderen of inloggen op een ander apparaat?


Ik ontvang geen e-mail om in te loggen maar heb wel een mijn NS acou


Hey Thommy4 en welkom op de NS Community! 

Er is helaas nog een groep reizigers waarbij het aanmelden niet lukt. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat jouw gegevens bekeken kunnen worden en er een oplossing voor kan komen.


site is zo slecht

blijft rondjes draaien

geef je mening werkt ook niet

 

 


Reageer