Ik accepteer dit niet. Eerst blij maken met een gratis overnachting voor 4 personen plus entrees en ontbijt, en nu doodleuk via een flauw mailtje laten weten dat het een foutje is.
Zo ga je niet met klanten om!!
Niet alleen in het treinverkeer rommelt het aan alle kanten met op tijd rijden, ook jullie mailverkeer is niet op orde.
Zo’n korting van 10% als goedmakertje weegt niet op tegen de kosten die ik nu zou moeten maken om gebruik te maken van de overnachting en entrees.
De hele familie voor niks blij gemaakt, met naar nu blijkt een dood vogeltje, waardeloos.
Hopelijk komen jullie alsnog met een goede/passende oplossing!
Ik wacht uw antwoord af,
Mvrgr,
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 27 dec 2023 om 15:17 heeft Nederlandse Spoorwegen <info@email.ns.nl> het volgende geschreven:
|
| Beste mevrouw Vollenbroek,
Allereerst willen wij je hartelijk danken voor je deelname aan de Wintercity winactie van 24 december, voor een overnachting in Stayokay. We waarderen je enthousiasme en betrokkenheid bij deze actie enorm. Helaas moeten we je informeren over een verwarring die is ontstaan. Op de website kreeg je de melding te zien dat je de prijs niet gewonnen hebt. Vervolgens heb je een e-mail gekregen waarin stond dat je de overnachting wel hebt gewonnen. Deze informatie is helaas niet correct. Door een fout in ons systeem is deze onjuiste mail verzonden, en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan. We begrijpen dat dit voor jou teleurstellend kan zijn en vinden het echt heel vervelend dat dit is gebeurd. Om enige teleurstelling te verzachten, willen we je graag de troostprijs van Stayokay hostels voor alle Wintercity deelnemers aanbieden: 10% korting op een boeking bij Stayokay hostels. Gebruik hiervoor kortingscode: KORTINGMETNS. Deze code is geldig tot en met 28 maart 2024. Meer informatie over de actievoorwaarden vind je onderaan deze e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor je begrip.
Veel plezier! Ivo Steffens, directeur NS Commercie |
|
|
|