beantwoord

klacht winactie

  • 27 December 2023
  • 3 reacties
  • 249 Bekeken

Ik accepteer dit niet. Eerst blij maken met een gratis overnachting voor 4 personen plus entrees en ontbijt, en nu doodleuk via een flauw mailtje laten weten dat het een foutje is.

Zo ga je niet met klanten om!!

Niet alleen in het treinverkeer rommelt het aan alle kanten met op tijd rijden, ook jullie mailverkeer is niet op orde. 

Zo’n korting van 10% als goedmakertje weegt niet op tegen de kosten die ik nu zou moeten maken om gebruik te maken van de overnachting en entrees.

De hele familie voor niks blij gemaakt, met naar nu blijkt een dood vogeltje, waardeloos.

Hopelijk komen jullie alsnog met een goede/passende oplossing!

Ik wacht uw antwoord af,

Mvrgr,

 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

 

Op 27 dec 2023 om 15:17 heeft Nederlandse Spoorwegen <info@email.ns.nl> het volgende geschreven:
 
Webversie

Plan je reis
Community
Producten NS
Deur tot deur
 
 
Beste mevrouw Vollenbroek, 

Allereerst willen wij je hartelijk danken voor je deelname aan de Wintercity winactie van 24 december, voor een overnachting in Stayokay. We waarderen je enthousiasme en betrokkenheid bij deze actie enorm. Helaas moeten we je informeren over een verwarring die is ontstaan.

Op de website kreeg je de melding te zien dat je de prijs niet gewonnen hebt. Vervolgens heb je een e-mail gekregen waarin stond dat je de overnachting wel hebt gewonnen. Deze informatie is helaas niet correct.

Door een fout in ons systeem is deze onjuiste mail verzonden, en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan. We begrijpen dat dit voor jou teleurstellend kan zijn en vinden het echt heel vervelend dat dit is gebeurd.

Om enige teleurstelling te verzachten, willen we je graag de troostprijs van Stayokay hostels voor alle Wintercity deelnemers aanbieden: 10% korting op een boeking bij Stayokay hostels. Gebruik hiervoor kortingscode: KORTINGMETNS. Deze code is geldig tot en met 28 maart 2024.

Meer informatie over de actievoorwaarden vind je onderaan deze e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor je begrip.

Veel plezier!
Ivo Steffens, directeur NS Commercie

 
Naar Stayokay 
NS Wintercity
icon

Beste antwoord door mrfreeze 27 December 2023, 17:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi toetje,

Op deze community helpen reizigers elkaar. Wij kunnen dus niet zoveel voor je betekenen ben ik bang.

Deze miskleun verdient absoluut geen schoonheidsprijs. Je bent ook zeker niet de eerste die hier over klaagt. Voor de officiële klachtafhandeling, zie https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html

In hoeverre je kans maakt op een ruimhartigere oplossing, geen idee.

Reputatie 1

Dit heb ik en vele andere (zie topic prijsgewonnen met wintercity, hoe verder). Ook ik ben het niet eens met het eerst blij maken met iets en zeggen sorry maar hier heb je 10% korting voor een overnachting. Als er meer mensen zijn die hierover klachten willen in dienen denk dat je samen sterker staat dan alleen. Een overnachting voor iedereen dat snap ik dat het te veel is. Maar er zijn genoeg andere prijzen die ze weggeven hebben trui, puzzel en noem maar op. Al is het kaartjes voor het spoorwegmuseum of dagkaarten voor de trein. Ik had het online opgezocht en vond dit:

Waarin staat alle uitgeloofde prijzen waar deelnemers recht op hebben moeten daadwerkelijk uitgekeerd worden. Dit komt van een advocatensite af. En iedereen die de mail heeft gekregen gefeliciteerd dan is die prijs in principe al uitgeloofd. Als er meer zijn die het er niet mee eens zijn hoe de ns dit afhandelt en met z'n allen een klacht willen insturen dan doe ik daar zeker aan mee. 

Badge +3

Leuk bedacht maar een rechtszaak houdt geen stand want je hebt helemaal geen recht op welke prijs dan ook (want ook niets betaald voor deelname).

Het is natuurlijk wel een behoorlijke f^*kup om iemand als winnaar te bestempelen en daar niets anders dan de 10% actie die iedereen al ‘gewonnen’ heeft tegenover te zetten… 

Overigens worden we (via e-mail) natuurlijk wel vaker gefeliciteerd met van alles, soms zelfs met persoonlijke aanhef zoals ‘Beste mevrouw Vollenbroek’ of die ene prins of sjeik uit Nigeria die je miljoenen belooft.

Ben wel benieuwd waar Stayokay (het is gewoon een hostel, verder weinig luxe dus) eventueel nog mee komt.

Dit zou je ‘prijs’ zijn… met 10% korting (of gratis) zul je mij daar niet snel tegenkomen.

Vanuit de NS (Wintercity) zou gratis toegang tot het Spoorwegmuseum (plus retourticket Utrecht Centraal - Maliebaan) wel een leuke compensatie zijn.

Reageer