De kortingscode die ik via Wintercity had ontvangen had ik ingevuld, maar daarna lukte de betaling niet.. Nu werkt deze kortingscode niet meer.
Kan ik een nieuwe krijgen?
De kortingscode die ik via Wintercity had ontvangen had ik ingevuld, maar daarna lukte de betaling niet.. Nu werkt deze kortingscode niet meer.
Kan ik een nieuwe krijgen?
Hallo Simon de Kam en welkom bij de NS Community,
Gaat het om het Meereisretour? Krijg je een foutmelding? Mocht het niet lukken zou je dan contact willen opnemen met onze klantenservice?
Als betalen mislukt wordt de code als het goed is na een paar uur weer vrijgegeven, en anders morgen nogmaals proberen.
Dank Robert, helaas doet de kortingscode het na 2 dagen nog niet. Weet jij een mailadres waar ik mijn klacht naar toe kan sturen?
Hallo Simon de Kam en welkom bij de NS Community,
Gaat het om het Meereisretour? Krijg je een foutmelding? Mocht het niet lukken zou je dan contact willen opnemen met onze klantenservice?
Ja het om meereisretour met kortingscode via Winteractie
Dank Robert, helaas doet de kortingscode het na 2 dagen nog niet. Weet jij een mailadres waar ik mijn klacht naar toe kan sturen?
NS heeft geen email adres. Klagen kan via andere kanalen van de klantenservice
https://www.ns.nl/klantenservice
Bij mij werkte de code voor een meereisretour wel.
In de mail staat echter letterlijk in de voorwaarden o.a.:
Als ik nu voor een 2e keer een meereisretour wil bestellen krijg ik de foutmelding dat deze al is gebruikt. Dat klopt inderdaad, maar dat zou volgens de voorwaarden ook mogen.
Ik heb hierover geprobeerd via de chat met Klantenservice contact te krijgen. Zij kunnen echter niks voor mij betekenen.
Hebben meer mensen dit probleem?
Hoi Adam83,
Ja, zie ook
Helaas is er vanuit NS nog geen reactie gekomen. Ze hebben echter wel stiekem de voorwaarden aangepast.
Ik heb hetzelfde probleem. En kreeg ook geen hulp vanuit de klantenservice erg jammer! Durf te vragen…heeft iemand nog een code die niet gebruikt wordt?
Ik heb hetzelfde probleem. En kreeg ook geen hulp vanuit de klantenservice erg jammer! Durf te vragen…heeft iemand nog een code die niet gebruikt wordt?
Ik heb je de code toegestuurd in een privebericht.
Dat kan je hier vinden. Ik neem aan dat het bij jou een R is.
Ik heb je de code toegestuurd in een privebericht.
Dat kan je hier vinden. Ik neem aan dat het bij jou een R is.
Wat ontzettend attent! Echt heel erg bedankt
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.