Skip to main content

Ik heb het al meer voorbij zien komen op de community. Zowel mijn man als ik hebben een dalvoordeelabonnement en 7 keuzedagen. Wij krijgen allebei een mail van de wegisweg weken waarbij we een code zouden moeten kunnen aanvragen voor 2,50 upgrade 1e klas en meereisticket 9,95. Maar als we die aantoetsen komen we gewoon op de pagina met het aanbod voor kopje koffie 1,50, prijsvragen, gratis donut etc. Geen kortingscodes. En we zijn allebei gewoon ingelogd op mijnNS hoor.

Ik zie al op de community dat dit bij veel meer mensen speelt. Iemand enig idee??

Probeert u eens:

https://www.ns.nl/kaartjes/couponcode

Dan moet je wel een code hebben en dat is nou juist het probleem 😉

@de Mos Als je wil, kan ik je een privébericht sturen met codes voor de upgrade en het Meereisretour. Ik ga ze toch niet gebruiken.

Indien dit gebeurd kan je ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen wij het probleem voor je oplossen.

Dan moet je wel een code hebben en dat is nou juist het probleem 😉

@de Mos Als je wil, kan ik je een privébericht sturen met codes voor de upgrade en het Meereisretour. Ik ga ze toch niet gebruiken.

Ach freeze, een goede schaker denkt een paar zetten vooruit.😇

Indien dit gebeurd kan je {...}

Dan maar even muggenziften (stam + t) 😅

Via privéberichten ook al wat codes weggegeven, en volgens mij zijn de mijne nu wel op of niet meer alsnog op te vragen (het tegeltje weg bij wegisweg dus zal wel op=op zijn, of te laat om de aanbieding te claimen) 🤣

Ook best apart dat mensen soms zitten te springen om een code (want morgen op pad of zo), ik er vervolgens eentje weggeef en een paar dagen later die code nog gewoon ongebruikt blijkt te zijn…

En ja, een code kan echt maar één keer gebruikt worden (anders weer een bug gevonden)! 🤔

Reageer